Gäst JespOL Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Hej :D Nu när jag har joinat de senaste servrarna har minst 2 stycken fuskat och i statusen så står det steamid_lan? Har de ficksatt så att man kan spela nedladdade cs nu förtiden eller? Redigerat 19 Augusti 2010 av JespOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Hej :D Nu när jag har joinat de senaste servrarna har minst 2 stycken fuskat och i statusen så står det steamid_lan? Har de ficksatt så att man kan spela nedladdade cs nu förtiden eller? Man kan köra nedladdat CSS ja, min kompis har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Han snackade om 1.6 Inte riktigt säkert på vad du menar så kan inte hjälpa deij atm ;o men kanske om du förklarar lite nogrannare ? ^^ bild lr ngt skulle hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Man kan spela 1.6 nedladdat, mer tänker jag inte säga här pga dåliga §3.7. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 (redigerat) Helvete vad fattig man måste vara om man inte kan betala 100:-! Redigerat 6 September 2010 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Och vad fan snackar du om Jesper? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg