CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Du skall raka dig så ofta som det behövs för att inte ha någon form av skägg/mustasch. Jag har inte en aning om hur fort ditt skägg växer. Edit: Eller ja, ingen synlig form av skägg/mustasch i alla fall. Lite minimalt stubb som inte syns spelar väl ingen roll. Ska göra så, man tackar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Vafan, börjar du få skägg nue? Det fick jag redan när jag var 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Vafan, börjar du få skägg nue? Det fick jag redan när jag var 14. Cool kille. (supercool) [OBS: Lägg denna användare på minnet*] Till Ts. Det ser inte bra ut bara för att du inte har någon riktig skäggväxt som resten av alla andra har sagt. Det fulaste jag vet är folk som går runt och bär på moppemustach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Vafan, börjar du få skägg nue? Det fick jag redan när jag var 14. Dude, jag hade skägg sen jag var 3. Det är nu det börjat växa som fan. Vafan, börjar du få skägg nue? Det fick jag redan när jag var 14. Cool kille. (supercool) [OBS: Lägg denna användare på minnet*] Till Ts. Det ser inte bra ut bara för att du inte har någon riktig skäggväxt som resten av alla andra har sagt. Det fulaste jag vet är folk som går runt och bär på moppemustach. Jag vet, därför vill jag fixa detta.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Vänta något/några år bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Vänta något/några år bara.Aight aight. Anmäler detta inlägg för låsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Man kan ju kanske testa med steroider. Då kanske det växer fortare =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.