RUUMPA Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Någon medlem här på forumet som snällt kan ge ut sitt Itunes konto (om den personen inte använder sitt längre). Är i ett stort behov av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Skapa ett då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Skapa ett då? Nej tack. Man måste fylla i sina kredituppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Nej det behöver man inte. Ta bara "None" (tror det står det) när du väljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Nej det behöver man inte. Ta bara "None" (tror det står det) när du väljer. Nope, de har tagit bort den funktionen tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 http://support.apple.com/kb/ht2534 Den fungerade fin fint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Important: Before proceeding to the next step, you must purchase a free application by clicking Free App. Man måste ändå köpa en sak. Var hittar man "free app" applikationen? Inte hittat den än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Free betyder gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 De dom antagligen menar med "a free application" är att du ska "köpa" en gratis applikation till iphone och sedan trycka på create new account istället för att skriva in uppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 De dom antagligen menar med "a free application" är att du ska "köpa" en gratis applikation till iphone och sedan trycka på create new account istället för att skriva in uppgifter. Va? Så jag ska köpa en gratis applikation till IPhone först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag gjorde ett konto igår utan kredit uppgifter. Gick in i AppStore (i mobilen) sen valde jag none. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag gjorde ett konto igår utan kredit uppgifter. Gick in i AppStore (i mobilen) sen valde jag none. Går ju ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.