RUUMPA Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag har en iPhone som många har märkt tror jag, men jag har ingen Wi Fi till den. Jag vill ju ha Wi Fi till min iPhone. Hur fixar jag fram lösenord? Jag vet ju inte direkt lösenordet till mitt trådlösa internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag har en iPhone som många har märkt tror jag, men jag har ingen Wi Fi till den. Jag vill ju ha Wi Fi till min iPhone. Hur fixar jag fram lösenord? Jag vet ju inte direkt lösenordet till mitt trådlösa internet.Lol, rolig fråga. Fråga någon som vet då? Föräldrar? Syskon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Det står nog under din router. Exempel. WPA:*********** WSPA:*********** Där stjärnorna är är det så klart siffror, det är oftast lösenorden, om såklart ingen har ändrat dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Om du är inloggad på WiFi't med datorn så tror jag att du kan ändra lösenordet där om du går in någonstans, kommer inte ihåg vart. Det funkade iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) http://compnetworking.about.com/od/working...outeripaddr.htm Kolla där, där finns de orginala ipn till routern, om det nu är så ReMemberMe säger. Dock så tror jag det är som ibanez säger, kolla under din router där står det olika "koder." Redigerat 20 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.