rolfjonny Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Tjenare, när jag och 2 st polare pratar mic på Skype så brukar det lagga för ena killen, vi andra 2 hör inget vad han säger men han verkar höra vad vi säger. Men när bara jag och han pratar så går det bra. Och jag undrar om något program som är bättre eller om man kan göra nåt på skype så att vi kan prata 3st :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Tror det kan vara så att hans internet suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolfjonny Skrivet 20 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 men det funkar hur bra som hellst när bara det är han och jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Nej det går inte. Skype har någon sorts funktion där bara en får prata åt gången eller något liknande. Använd Ventrilo, Teamspeak eller något annat liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolfjonny Skrivet 20 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 har provat ventrilo men fick inte till nån serv. på det :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Tjenare, när jag och 2 st polare pratar mic på Skype så brukar det lagga för ena killen, vi andra 2 hör inget vad han säger men han verkar höra vad vi säger. Men när bara jag och han pratar så går det bra. Och jag undrar om något program som är bättre eller om man kan göra nåt på skype så att vi kan prata 3st :)Säg åt han att ladda ner Skype 4.1.0.166, den senaste uppdateringen i samband med Windows 7 så är det så som Prophet säger. Så har man senaste versionen och någon i samtalet kanske har för hög mic volym så räknas det som om det är en person som talar, den med senaste versionen kommer aldrig höras. Ladda ner versionen jag angav, och tillåt inte att Skype får uppdatera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolfjonny Skrivet 21 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 okej:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Ja, förmodligen kan det vara att hans intenet inte är så värst bra, det brukar "hoppa ur" när han söker servers på CSS :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolfjonny Skrivet 21 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Ajo så kan det ju vara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Lär inte vara hans internet, isåfall har han aaass trögt internet. Har för mig skype har en funktion, teknik som gör att om det skulle råka lagga ett tag så ser ett program till att sätta ihop ljudet så det ändå blir normalt. Någon anti lagg funktion alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Testa avinstallera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.