Hoppa till innehåll

Skype


rolfjonny
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare, när jag och 2 st polare pratar mic på Skype så brukar det lagga för ena killen, vi andra 2 hör inget vad han säger men han verkar höra vad vi säger. Men när bara jag och han pratar så går det bra. Och jag undrar om något program som är bättre eller om man kan göra nåt på skype så att vi kan prata 3st :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare, när jag och 2 st polare pratar mic på Skype så brukar det lagga för ena killen, vi andra 2 hör inget vad han säger men han verkar höra vad vi säger. Men när bara jag och han pratar så går det bra. Och jag undrar om något program som är bättre eller om man kan göra nåt på skype så att vi kan prata 3st :)

Säg åt han att ladda ner Skype 4.1.0.166, den senaste uppdateringen i samband med Windows 7 så är det så som Prophet säger. Så har man senaste versionen och någon i samtalet kanske har för hög mic volym så räknas det som om det är en person som talar, den med senaste versionen kommer aldrig höras.

 

Ladda ner versionen jag angav, och tillåt inte att Skype får uppdatera sig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lär inte vara hans internet, isåfall har han aaass trögt internet.

 

Har för mig skype har en funktion, teknik som gör att om det skulle råka lagga ett tag så ser ett program till

att sätta ihop ljudet så det ändå blir normalt. Någon anti lagg funktion alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...