Kexx3 Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Jga tycker inte det är något fel med att skriva :Cool men sen när det fortsätter med:tack -Ingen orsak -hehe Då går det för långt. PS.Jag skriver :cool ibland men jag är iaf med i tävlingen för det mesta Citera
K.K. Slayer Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 de borde bara va den som ska ha avatarn som får skriva om den är snygg eller inte Citera
pollenallergi Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Jaja men jag tycker iallafall inte att man ska ha det som en regel! Om någon ny skrev så och fick en varning då minskar ju chanserna att det kommer fler medlemmar! Praktiskt taget går SNYGG! under §1.11 Citera
Manga Master Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2004 Jaja men jag tycker iallafall inte att man ska ha det som en regel! Om någon ny skrev så och fick en varning då minskar ju chanserna att det kommer fler medlemmar! Men Admin han kan ju göra så att det skickas såna meddelanden aoutomatiskt om denna regel till alla nya och gamla meddlemar!annars blir det ju massor med spam! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.