Escain Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Finns program på internet man kan använda för att ringa med, bara att trixa lite med dem så kan vissa ha väldigt skoj. Hade klasskamrater i gymnasiet som ringde till Australien och USA på det viset och busringde folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 En gång ringde jag en barbershop i Los Angeles via Skype. Utgav mig för att inte förstå engelska så bra, för jag var spansk. Då kom min polare tbx från toan och tog över (Han är chilenare, som talar spanska flytande). Han frågade efter vägen på spanska och beställde en tid haha. Skitkul. Busrigning, absolut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 En gång ringde jag en barbershop i Los Angeles via Skype. Utgav mig för att inte förstå engelska så bra, för jag var spansk. Då kom min polare tbx från toan och tog över (Han är chilenare, som talar spanska flytande). Han frågade efter vägen på spanska och beställde en tid haha. Skitkul. Busrigning, absolut. Skype är ba för härligt!Googles telefon som är gratis via Skype använde ni antar jag? :lol: Om det nu finns en värld efter denna kommer jag nog till helvetet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Nu har jag fått fram vem det var. Lås tråden tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Det skummaste jag vart med om var när jag hade radion på på morgonen. Det var nyheter och väder. Och helt plötsligt kom ett stönande från radion mitt under väderprognosen!! Och tjejen bara fortsatte prata som om hon inte hade hört nåt. Läbbigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Nu har jag fått fram vem det var. Lås tråden tack :)Trådar låses ifall de bryter mot reglerna och/eller har spårat ut, inte annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg