Fjeddo Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Tjena! Om jag vill ladda över ett demo till en dvd från ett Xbox 360, hur gör jag då? Om det inte går skulle jag kunna tänka mig att använda USB, men helst inte pga att jag inte har något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Skulle tro att det måste vara med ett USB minne eftersom att du bara kan installera spel från skivor sen behöver du ändå använda skivan för att kunna spela fast du måste ha patchat upp den så du kan använda USB minnen som memorycards :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Okej, så jag kopplar bara in ett USB i Xboxet och väljer filen från HDD'n? Typ som med en dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Och vart hittar man såna "program"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Och vart hittar man såna "program"?Va? Vad snackar du om? Redigerat 23 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Nä, inte riktigt du måste konventera USB minnet på xboxen först sen för att kunna öppna det använder du Modio http://www.game-tuts.com/community/modio.php och lägger in demon i rätt fil sen kopplar du USB minnet till boxen igen sen är det bara att transfera det till HDD'n :) Edit; Lägg till mig på msn om du behöver hjälp ( [email protected] ) Redigerat 23 Augusti 2010 av Extra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Okej, tack så mycket! Men ett tips till dig, skriv tex "mini_tony[at]hotmail[dot]com" så att inte någon bot börjar jävlas med dig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Tack för tipset, fast jag visste att man ska göra så om man inte vill få problem med botar men bryr mig inte speciellt mycke om det. Hoppas det funkade som jag förklarade tidigare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Tack för tipset, fast jag visste att man ska göra så om man inte vill få problem med botar men bryr mig inte speciellt mycke om det. Hoppas det funkade som jag förklarade tidigare :) Okej :D Jo det funkade, tack så mycket! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.