Caspian Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Hej! Jag undrar om ni vet några bra technolåtar? "Bra technolåtar" har enligt mig inte grymt långa förspel eller intron, utan har ett intro som låter "intressant" redan från första början. Dela gärna med er utav låtnamn samt spotifylänkar här. Här är en lista jag har satt ihop med bra låtar, det finns många godbitar, ni får gärna subscriba : min lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Satan, många som gillade din lista. Har dom flesta låtarna redan du hade, och dom är bra. Ska försöka hitta lite mer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Satan, många som gillade din lista. Har dom flesta låtarna redan du hade, och dom är bra. Ska försöka hitta lite mer senare. Haha jo, när jag gick och la mig inatt så låg det på 9 stycken, men har man facebooksidor så har man :lol: Ah, låter toppen! Det är ju inte så lätt att hitta bra dj's/artister, den enda dj jag vet gör bra låtar är Manian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Pulsedriver, Swedish House Mafia, Axwell, Sebastian Ingrosso, Erick E, Eric Prydz Och för guds skull, ta bort äckel BajsjägarN^, en skymf mot techno, en skymf mot halmstad, en skymf mot alla som uppskattar musik, och sannerligen en skymf mot människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 (redigerat) Gjorde en playlist med lite tipps på techno, house och liknande... Tycker inte alla låtar på den är bra om du undrar, rekommenderar att du har bra högtalare med bra ljud när du lyssnar! HÄR! Redigerat 2 September 2010 av DjLudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.