Remington Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Hej! Nu kommer jag och är nyficken på vilken är just din sämsta låt! Länka sämsta låten du någonsin har hört! Här är den sämsta jag har hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Valfri låt från Trackslistan varje jävla vecka, då det bara verkar bli värre och värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Hmm... Svårt val. Kanske Pokerface av Lady Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Hmm... Svårt val. Kanske Pokerface av Lady Guggoi lol'd Typ... Sex on Fire med Kings of Leon är den tråkigaste låten som finns. Eller nån jävla techno. Nu vet jag! Alla Basshunter låtar!! Basshunter borde brännas! Annars s är det väl som Fruktnystan säger. Valfri låt på trackslistan varje jävla vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Fel forum! Men kanske.. typ melodifestival-låtar som alla tkr om. :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) All svensk rapp, förutom "Rullar Fram". Redigerat 8 Oktober 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Fel forum. Flyttas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Justin Bieber - Baby Alla måste hålla med mig. EDIT: Svensk rapp. Indeed 10000%. OnT: Bamse sagan -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Justin Bieber - Baby All musik som innehåller growlande, bland annat; BMTH, BFMV, Six Feet under osv osv osv. Smörjävlapop från Enrique Iglesias. Finns shitloads med mer men dessa är de som gör mig mest upprörd : ((((( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) EDIT: Ångrade mig Redigerat 8 Oktober 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Spotify top 100, allt som spelas på rix FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Det måste väl vara någojn från Eurovision Song Contest 2010, typ Schweiz med Il pleir de Lor (Det regnar Guld) Eller Slovenien, Narodno Zabavni Rock. Annars dessa poplåtar som jag är tvungen att dansa till på alla skoldiscon typ Keisha Tik Tok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.