Afrokines Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Metal förknippas nog mer med hardcore punk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Varför inte kombinera världens sämsta låt med den sämsta musikvideon, med koreografi från helvetet HAHAHAHA OMG. dö garvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Fan också, nu blir jag ledsen. R.I.P, Scatman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Vad är det som är fel med Scatman låtens lyrics? Vad är det jag missar? <_<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Tror inte de små barnen vet vad "scat" är för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Förvisso, men än sen ._. Allt låten är egentligen är en massa bop a boppa bop bop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Förvisso, men än sen ._. Allt låten är egentligen är en massa bop a boppa bop bop Jo, just i den låten blir det väldigt fjantigt.Men i jazz däremot. Ändå en klassiker. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Lyssnade på Digi-listan i dag, och jag mår fortfarande dåligt. Den är lite mer skrämmande än sin tvilling Tracks-listan, då den tydligen baseras på vad folk faktiskt går runt och lyssnar på. Och så är det mesta på den för dåligt för att ens kallas musik. Inte kul. Alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Hail murder-Dark funeral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 scatman john var fan ett geni, nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 scatman john var fan ett geni, nuff saidSCAP DA BOP DA BOO DI BOO!!!!!! Nu är jag oxå ett geni!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.