Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Il pleut de l'or* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Allt som spelas på Rix FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Allt med screaming/growling Patetisk ursäkt för brist på talang, samt en kränkning mot musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=EBvge-c2_Xg Videon är det INGE fel på. :D Redigerat 22 Augusti 2010 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Allt med screaming/growling Patetisk ursäkt för brist på talang, samt en kränkning mot musiken Vad grundar du det på? De "äkta" growlarna (Opeth osv) är ju ena riktiga jävlar på att sjunga "på riktigt" också. Tycker inte det har något med brist på talang att göra. Det är helt okej om du inte gillar det, men skriv inte att det är brist på talang. Det är absolut ingen kränkning mot musiken heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Allt med screaming/growling Patetisk ursäkt för brist på talang, samt en kränkning mot musiken Vad grundar du det på? De "äkta" growlarna (Opeth osv) är ju ena riktiga jävlar på att sjunga "på riktigt" också. Tycker inte det har något med brist på talang att göra. Det är helt okej om du inte gillar det, men skriv inte att det är brist på talang. Det är absolut ingen kränkning mot musiken heller för den delen. Does not compute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Does not compute.Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Allt med screaming/growling Patetisk ursäkt för brist på talang, samt en kränkning mot musiken Åh. Ord! Ord! Ord! Trodde jag var ensam att tycka illa om screaming/growling här. Överallt ser man dssa små fjuniga (INTE ALLA) P12-P13 skriva att dem älskar bara Opeth, BMTH, BFMV osv osv osv. Det är inte musik imo. Ren och skär skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Det var ett skämt. Det är en fras som används när man helt enkelt inte förstår (ironiskt menat). Som en dator som får två kommandon samtidigt som tar ut varandra (growlare + bra sångare) och leder till en krasch Ergo, Does not compute. Det är absolut ingen kränkning mot musiken heller för den delen. Jo, det tycker jag absolut att det är. Musik ska vara vackert, inte allmänt störande. Och ja, jag tycker det handlar om mer än personlig smak. Gillar folk verkligen en massa skrik och RAAAAAAAAAAAAAAAAGRHRHH!!!!-ljud, eller är det mest bara för att det är "coolt" och anti-mainstream, för det kan då inte finnas andra än ungdomar och män under 25 som kan lyssna på't Redigerat 22 Augusti 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Det var ett skämt. Det är en fras som används när man helt enkelt inte förstår (ironiskt menat). Som en dator som får två kommandon samtidigt som tar ut varandra (growlare + bra sångare) och leder till en krasch Ergo, Does not compute. Det är absolut ingen kränkning mot musiken heller för den delen. Jo, det tycker jag absolut att det är. Musik ska vara vackert, inte allmänt störande. Och ja, jag tycker det handlar om mer än personlig smak. Gillar folk verkligen en massa skrik och RAAAAAAAAAAAAAAAAGRHRHH!!!!-ljud, eller är det mest bara för att det är "coolt" och anti-mainstream, för det kan då inte finnas andra än ungdomar och män under 25 som kan lyssna på't Förutom min flickvän, då. :( Försöker få henne på bättre tankar (PROGG!!!), men det går inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Det var ett skämt. Det är en fras som används när man helt enkelt inte förstår (ironiskt menat). Som en dator som får två kommandon samtidigt som tar ut varandra (growlare + bra sångare) och leder till en krasch Ergo, Does not compute. Det är absolut ingen kränkning mot musiken heller för den delen. Jo, det tycker jag absolut att det är. Musik ska vara vackert, inte allmänt störande. Och ja, jag tycker det handlar om mer än personlig smak. Gillar folk verkligen en massa skrik och RAAAAAAAAAAAAAAAAGRHRHH!!!!-ljud, eller är det mest bara för att det är "coolt" och anti-mainstream, för det kan då inte finnas andra än ungdomar och män under 25 som kan lyssna på't Det är en jävligt brutal typ av sång. Det är nice. Jodå, finns massor med män över 25 som lyssnar på ex. Opeth och In Flames och Amon Amarth, för att det helt enkelt är bra skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Does not compute.Vad menas? Att han inte är en dator B) Redigerat 22 Augusti 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.