Hoppa till innehåll

Sämsta Låten Du Har Hört!

Remington

Rekommendera inlägg

• Svar 269
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Allt med screaming/growling

Patetisk ursäkt för brist på talang, samt en kränkning mot musiken

Vad grundar du det på? De "äkta" growlarna (Opeth osv) är ju ena riktiga jävlar på att sjunga "på riktigt" också.

Tycker inte det har något med brist på talang att göra. Det är helt okej om du inte gillar det, men skriv inte att det är brist på talang. Det är absolut ingen kränkning mot musiken heller för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad grundar du det på? De "äkta" growlarna (Opeth osv) är ju ena riktiga jävlar på att sjunga "på riktigt" också.

Tycker inte det har något med brist på talang att göra. Det är helt okej om du inte gillar det, men skriv inte att det är brist på talang. Det är absolut ingen kränkning mot musiken heller för den delen.

Does not compute.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åh. Ord! Ord! Ord!

Trodde jag var ensam att tycka illa om screaming/growling här. Överallt ser man dssa små fjuniga (INTE ALLA) P12-P13 skriva att dem älskar bara Opeth, BMTH, BFMV osv osv osv.

Det är inte musik imo. Ren och skär skit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var ett skämt. Det är en fras som används när man helt enkelt inte förstår (ironiskt menat).

Som en dator som får två kommandon samtidigt som tar ut varandra (growlare + bra sångare) och leder till en krasch

Ergo, Does not compute.

Det är absolut ingen kränkning mot musiken heller för den delen.

Jo, det tycker jag absolut att det är. Musik ska vara vackert, inte allmänt störande. Och ja, jag tycker det handlar om mer än personlig smak. Gillar folk verkligen en massa skrik och RAAAAAAAAAAAAAAAAGRHRHH!!!!-ljud, eller är det mest bara för att det är "coolt" och anti-mainstream, för det kan då inte finnas andra än ungdomar och män under 25 som kan lyssna på't

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var ett skämt. Det är en fras som används när man helt enkelt inte förstår (ironiskt menat).

Som en dator som får två kommandon samtidigt som tar ut varandra (growlare + bra sångare) och leder till en krasch

Ergo, Does not compute.

Jo, det tycker jag absolut att det är. Musik ska vara vackert, inte allmänt störande. Och ja, jag tycker det handlar om mer än personlig smak. Gillar folk verkligen en massa skrik och RAAAAAAAAAAAAAAAAGRHRHH!!!!-ljud, eller är det mest bara för att det är "coolt" och anti-mainstream, för det kan då inte finnas andra än ungdomar och män under 25 som kan lyssna på't

Förutom min flickvän, då. :(

Försöker få henne på bättre tankar (PROGG!!!), men det går inte så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ergo, Does not compute.

Det är en jävligt brutal typ av sång. Det är nice. Jodå, finns massor med män över 25 som lyssnar på ex. Opeth och In Flames och Amon Amarth, för att det helt enkelt är bra skit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...