Batteryz Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Alla deathmetal låtar, det är licksom så överdrivet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Allt med screaming/growling Patetisk ursäkt för brist på talang, samt en kränkning mot musiken Wait, wat ? Skulle vilja veta vart du hittar brist på talang ? Imo så är growl något så fruktansvärt underbart, älskar ljudet av en riktigt bra growlande röst, det förstärker liksom musiken på något sätt. Sen så vilken den sämst låten är så är det hela kategorin av all ny "disney-pop" som har matats ut till ungdomarna de senaste åren, High School Musical, Miley Cyrus, Jonas Brothers och allt vad de nu heter. Redigerat 23 Augusti 2010 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 All hail fruity loops, för de med äkta musikalisk talang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Growl är ju det underbaraste som finns på denna jord :wub: De flesta sönderspelade låtarna ifrån "mainstream" radion ger man ju inte så mycket för dock :( Och techno... I mean, c'mon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Fuck it all av Slipknot SUUUGER:_ :_ :_ x3 Slipknot har inte ens gjort en låt som heter "Fuck it all" -.-... Antar att du syftar på låten Surfacing. Det är en av (enligt mig) Slipknots bästa låtar. När man läser lyrics så förstår man vad budskapet går ut på. Dessutom är gitarrer och allt i låten prefekt :rolleyes: OnT; Så tycker jag det mesta som spelas på radion är skit... Hatar verkligen sån musik som dom inte ens lägger ner tid på att få ihop. FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD! FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR! DON'T BELONG! DON'T EXIST! DON'T GIVE A SHIT! DON'T EVER TOUCH ME! and don't you fuckin' judge me! Burn! Jag håller med dig där Proggressive men jag tror du blandade ihop texten med The Nameless. Det är väll FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD! FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR! DON'T BELONG! DON'T EXIST! DON'T GIVE A SHIT! DON'T EVER JUDGE ME! All mainstream och liknande suger toppen av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Slipknot är ju dock mainstream och posörer som faen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Slipknot är ju dock mainstream och posörer som faen. Varför är de posers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Fun fact; Poser är engelskans namn på vad vi kallar fjortisar. SÅ DU KALLAR SLIPKNOT FJORTISAR? AHOK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Fun fact; Poser är engelskans namn på vad vi kallar fjortisar.Nej, posers är folk som försöker vara någonting som dom inte är edit: slangversionen av ordet dvs Redigerat 24 Augusti 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Alltså, serious business is serious? Förresten, en engelsman jag träffade i somras SADE; What the fuck is those posers PROBLEM dude? I can't believe that they are THIS extreme in sweden! Såatteh, vet inte om han menade fjortisar eller typ. träden bakom dem :s :s :s :s EDIT; Mjo. Men som sagt ahah, antagligen slang precis som ordet fjortis egentligen är...det är ju inget egentligt ord eller? Eller är jag ute och seglar på asfalt nu? =P Topic; Scotty Vanity - I Like Your Hair. Så förfärlig, ändå lyssnar jag på den.. Redigerat 24 Augusti 2010 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Alltså, serious business is serious? Förresten, en engelsman jag träffade i somras SADE; What the fuck is those posers PROBLEM dude? I can't believe that they are THIS extreme in sweden! Såatteh, vet inte om han menade fjortisar eller typ. träden bakom dem :s :s :s :s EDIT; Mjo. Men som sagt ahah, antagligen slang precis som ordet fjortis egentligen är...det är ju inget egentligt ord eller? Eller är jag ute och seglar på asfalt nu? =P Topic; Scotty Vanity - I Like Your Hair. Så förfärlig, ändå lyssnar jag på den.. Det är väl rätt jävla uppenbart att han menade att fjortisarna i fråga bara försöker vara något de inte är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 MEN NAHE?!!!!!!!!!!!!!!!!? Omfg. Hittade en ny förfärlig låt HAHAHA. Jan De Wilde - Wakker Naast Jou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.