Fjeddo Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Tjena! Jag ska köpa en skärm till mitt Xbox 360 Premium 20GB, men jag vet inte om jag har VGA, DVI eller något annat på Xbox'et. Hur tar jag reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Kollar på baksidan (!) på xboxet,vafan trodde du?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Men jag vet inte hur tex en DVI-utgång/ingång ser ut, så fan trodde jag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Har du komponent? Eller hdmi? http://shopper.cnet.com/i/bto/20070809/360_hdmi_540x405.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Det enda jag vet är att jag inte har HDMI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 VarsågodDvi @wikipedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Du behöver en sådan http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/460...vga_hd_av_cable om du ska koppla ditt xbox till en dator skärm :) finns säkert billigare om man letar tog bara fram en lite snabbt. DVI kan du inte få ut från xboxen om du inte konventerar HDMI till DVI eftersom om du ska köra VGA>DVI så förlorar du bara pengar på det eftersom DVI = Digitalt och VGA = Analogt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Okej, tack så mycket! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.