RUUMPA Skrivet 24 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Ne jag avskyr sådant här. Och varför skriver du i tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Har väl nån låt som funkar, men överskattade som in flames! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Har väl nån låt som funkar, men överskattade som in flames! :)^Bättre sammanfattning. Redigerat 24 Augusti 2010 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Cry Of The Black Birds är nog den enda bra låten helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Ne jag avskyr sådant här. Och varför skriver du i tråden? För att berätta för er vad jag tycker. Varför skulle jag annars skriva i tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Postcount & attention? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Postcount & attention?Ja, för att åsikter bör hållas borta från forum, här ska alla tycka likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Postcount & attention?Ja, för att åsikter bör hållas borta från forum, här ska alla tycka likadant Tycker samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Jävligt bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.