RUUMPA Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Tänkte starta en sådan här tråd där alla skriver in sin MSN adress. Om du inte vill lägga in din adress så är det bara att strunta i att skriva i denna tråd. Man kan alltid adda folk som man kan snacka med. ;) Kul och känna varandra här på Fuska.se. Detta skall så klart inte vara någon typ av spamtråd. ^^ Man skriver in Msn adressen och sedan lämnar tråden. Jag kan börja med att lägga ut min MSN: RUUMPA: [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Tänkte starta en sådan här tråd där alla skriver in sin MSN adress. Om du inte vill lägga in din adress så är det bara att strunta i att skriva i denna tråd. Man kan alltid adda folk som man kan snacka med. ;) Kul och känna varandra här på Fuska.se. Detta skall så klart inte vara någon typ av spamtråd. ^^ Man skriver in Msn adressen och sedan lämnar tråden. Jag kan börja med att lägga ut min MSN: RUUMPA: [email protected] Står inte emailen i din profil ändå? För dem som vill adda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Min MSN står i min profil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jo , men det är inte så ofta folk kollar varje medlems presentation för att hitta mailaddress etc. Här kan man la lägga ut Skype med isåfall? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Ett tips, skriv t.ex blabla at hotmail dot com, så inte botar drygar sig med er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Onödig tråd, se medlemmars profiler. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg