Distinction Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Hejsanhejsan. jo jag hade tänk skaffa en Värstingdator och undrar om jag gör rätt val. Jo jag hade tänkt köpa denna. http://www.elgiganten.se/product/datorer-t...oductTabcontent Och jag undrar om jag gör rätt val för att kunna spela, nästa alla spel ute på marknaden. Ni får gärna ge tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Du kan få en lika bra dator för under 20k om du bygger ihop den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Jag är inte precis "Händig" nog att göra det. men skicka en länk elr något så kan jag kolla igenom Redigerat 23 Augusti 2010 av alexanderice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jag kan fixa ihop ett paket till dig lite senare/imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre. Redigerat 23 Augusti 2010 av kakmonstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Ta en titt Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Ta en titt Här. Tack Tack,! var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre. Spar man så har man.. Redigerat 23 Augusti 2010 av alexanderice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre. Spar man så har man.. ja det är sant. Men han menade. N ä r d u s j ä l v k a n b y g g a d i g e n f ö r 9 - 1 5 K s o m ä r b ä t t r e . Redigerat 24 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre. Spar man så har man.. Aha så du har sparat så mycket för att slänga bort det på en till priset värdelös dator? Pffh, slängde ihop bland det värsta du kan få för den slanten. Ge resterande 4k till stackaren som betalar elräkningen. http://data.fuskbugg.se/skogsturken/3way480sli.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre. Spar man så har man.. ja det är sant. Men han menade. N ä r d u s j ä l v k a n b y g g a d i g e n f ö r 9 - 1 5 K s o m ä r b ä t t r e . När du skriver med stora bokstäver så förstår vi mycket bättre.idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre. Spar man så har man.. ja det är sant. Men han menade. N ä r d u s j ä l v k a n b y g g a d i g e n f ö r 9 - 1 5 K s o m ä r b ä t t r e . När du skriver med stora bokstäver så förstår vi mycket bättre.idiot. mellanslag är underskattat :) klarar mig med en 2ghz celeron, och 1gb ram för en cs server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre. Spar man så har man.. ja det är sant. Men han menade. N ä r d u s j ä l v k a n b y g g a d i g e n f ö r 9 - 1 5 K s o m ä r b ä t t r e . När du skriver med stora bokstäver så förstår vi mycket bättre. idiot. mellanslag är underskattat :) klarar mig med en 2ghz celeron, och 1gb ram för en cs server Detta handlar dock inte om en cs server utan om ifall en alienware är värd pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.