D48 Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Satsar på Desire! Lite otur bara att det är slut på ALLA butiker. Onoff, Elgiganten, Webhallen, Mediamarkt, Teknikmagasinet etc. Levereras in om ett par veckor. :( Får vänta! :lol:..Telia? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Satsar på Desire! Lite otur bara att det är slut på ALLA butiker. Onoff, Elgiganten, Webhallen, Mediamarkt, Teknikmagasinet etc. Levereras in om ett par veckor. :( Får vänta! :lol:..Telia? B) Menar du butiken eller om jag har Telia? För det har jag! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Äsh, ska köpa en HTC Wildfire istället. Kmr gå mkt pengar till min a-traktor, körkort etc. Beställer imorrn, får hoppas att luren är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Du kommer nog att bli nöjd iaf. Men vad för telefon har du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Äsh, ska köpa en HTC Wildfire istället. Kmr gå mkt pengar till min a-traktor, körkort etc. Beställer imorrn, får hoppas att luren är bra.Du man kan ändra till knappsatts istället för ett klassiskt tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Skriver från min nyinköpta htc wildfire, kunde inte vara mer nöjd, speciellt med scandinavian keyboard från android market. ;D Hmm, märker att touch-knapparna endast lyser i mörkt rum, hur får jag de att alltid lysa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.