Gäst juniorjesper Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Skrivet 25 Augusti 2010 Hej. Jag har mitt USB Minne i mitt xbox och har vissa savegames på det. Och jag undrar om det tar skada att ha det i hela tiden? Eller ska jag kopiera över allt till hårddisken? Citera
JePPe9 Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Skrivet 26 Augusti 2010 Vad jag vet så ska det inte skada dina savegames. Citera
Extra Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Skrivet 26 Augusti 2010 Hej. Jag har mitt USB Minne i mitt xbox och har vissa savegames på det. Och jag undrar om det tar skada att ha det i hela tiden? Eller ska jag kopiera över allt till hårddisken?Nej det gör det inte så länge du inte själv removar dina filer själv annars kan inget annat hända. Citera
Gäst juniorjesper Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Skrivet 27 Augusti 2010 Men asså att det är i hela tiden och på typ.. Citera
Extra Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Skrivet 27 Augusti 2010 Men asså att det är i hela tiden och på typ..Nej det gör inget att det är i kopplat hela tiden. Citera
fishmaster Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Skrivet 27 Augusti 2010 Har svårt att tro att risken blir större att något går fel av att ha den inkopplad hela tiden, det är då mindre riskfyllt än att koppla ur och in varje gång den ska användas. Sliter bara ut kopplingarna Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.