DjLudde Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Såg precis Toy Story 3 i 3D! Bästa filmen jag sätt på J********VLIGT länge (jag grinade nästan under filmen)!!!! Är det någon annan som har sett den? Det var ju premiär idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 (redigerat) Jag skäms, som är ett Toy Story fan och har inte sett den än. Ska se den på bio absolut, vet inte när men jag ska fan se den. Redigerat 27 Augusti 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Tipps: Se den i 3D! Det är inte massa förvirrande effekter med grejer som flyger ut ur skärmen och sånt iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Såg den några veckor sen, gillar 2an bättre Tipps: Se den i 3D! Det är inte massa förvirrande effekter med grejer som flyger ut ur skärmen och sånt iaf ;) Är det inte det som är meningen med 3D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Är det inte det som är meningen med 3D?Asså jag menar att det inte är massa grejer som känns som dom är 1cm från ansiktet men 3D'n sätter klass på filmen! Såg den på svenska oxå eftersom att jag har sett alla andra på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Det va en jävla besvikelse, snacka om att verkligen stampa ner Toy story namnet i grusen och spotta på de krossade resterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 28 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Det va en jävla besvikelse, snacka om att verkligen stampa ner Toy story namnet i grusen och spotta på de krossade resterna. :o :o :o :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Såg den för 2 veckor sen, TPB ftw... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Jag tycker Toy Story har alltid varit skitbra, jag har ettan och tvåan till vhs, ettan var sämre än tvåan tycker jag. Jag typ, måste se trean och se om den är bättre. Men tog det inte lite lång tid för trean att komma ut? Jag menar, ettan kom typ 2000 och tvåan 2002 (tror jag) och trean kom 2010?! Lite wierd. :huh: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Dom jobbade lite kanske? ;p Och nä, inte sett den.. Inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 DEN ÄGER! :D Såg den igår, med 3D på Rigoletto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Måste säga att jag väntade mig mer av den. Men det var mysigt att kunna återse gamla favoriter på bioduken igen. Helt klart en bra film men personligen tycker jag 2an är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.