Caspian Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Hej! Jag har bestämt mig för att köpa Iphone 4. Nu undrar jag, vad tycker ni om telefonen? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Värdelös enligt vissa, buggar som fan har några sagt, vet inte exakt hur, men några sa att man ska köra på 3gs tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Köp inte! Vänta tills Iphone 4g som nästa troligtvis kommer att heta, kommer att använda sig av 4g nätet vilket ger snabbare surf mm. Buggarna kommer också vara åtgärdade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 (redigerat) Köp en telefon som håller och är stryktåligare istället för 600 spänn. Slänger du 8K på en mobil så är det ditt egna problem. Personligen skulle jag aldrig i världen göra ett sånt köp. Redigerat 27 Augusti 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Köp en telefon som håller och är stryktåligare istället för 600 spänn. Slänger du 8K på en mobil så är det ditt egna problem. Personligen skulle jag aldrig i världen göra ett sånt köp. Kostar endast 4,7 k om du köper med abonnemang hos Halebop. Jag vill ha en avancerad, rolig och underhållande mobil och då är Iphone 4 ett utmärkt val, jag skulle inte stå ut med en mobil för 600 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Köp en telefon som håller och är stryktåligare istället för 600 spänn. Slänger du 8K på en mobil så är det ditt egna problem. Personligen skulle jag aldrig i världen göra ett sånt köp. Kostar endast 4,7 k om du köper med abonnemang hos Halebop. Jag vill ha en avancerad, rolig och underhållande mobil och då är Iphone 4 ett utmärkt val, jag skulle inte stå ut med en mobil för 600 kr. Då har du för mycket fritid. Om man är med kompisar eller gör något kul skulle man inte behöva en avancerad rolig och underhållande mobil. Min mobil används endast för att ta emot och ringa samtal, samt smsa och ta emot sms. Dom överblivna pengarna kan du ju använda till en gitarr och lära dig spela istället? Eller nåt annat kul såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Köp en telefon som håller och är stryktåligare istället för 600 spänn. Slänger du 8K på en mobil så är det ditt egna problem. Personligen skulle jag aldrig i världen göra ett sånt köp. Kostar endast 4,7 k om du köper med abonnemang hos Halebop. Jag vill ha en avancerad, rolig och underhållande mobil och då är Iphone 4 ett utmärkt val, jag skulle inte stå ut med en mobil för 600 kr. Då har du för mycket fritid. Om man är med kompisar eller gör något kul skulle man inte behöva en avancerad rolig och underhållande mobil. Min mobil används endast för att ta emot och ringa samtal, samt smsa och ta emot sms. Dom överblivna pengarna kan du ju använda till en gitarr och lära dig spela istället? Eller nåt annat kul såklart. Jo, fast är man intresserad utav just teknik så är det ju ett utmärkt val. Har dessutom försökt lära mig gitarr men jag kommer inte riktigt igång. Samtidigt så ska min kompis också köpa en Iphone 4, och han är riktigt musikalisk, han spelar gitarr/elgitarr, bas, trummor, piano och så vidare men vill ändå ha en Iphone 4 ^^ Jag personligen sportar dessutom mycket så det är inget problem enligt mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Värdelös enligt vissa, buggar som fan har några sagt, vet inte exakt hur, men några sa att man ska köra på 3gs tills vidare.3GS är ju ganska skit om man jämför med en HTC Desire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Köp en iPhone 4, jag har en, det är inga buggar på dom iaf inte på min. Antennproblemet fungerar inte ens i Sverige utan jag tror att det är AT&T's nät i USA som suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 (redigerat) Jag hade personligen valt en HTC Desire istället, men det är bara för att jag gillar Andriod mer än iPhone OS. Men det är ju bara en smaksak. Men iPhone 4 har ju bättre skärm, den är snabbare, större internminne. Redigerat 28 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Om du ska köpa en iPhone 4 kommer du få vänta ett bra tag, jag tror det är ca 5 veckor innan nästa leverans kommer in till sverige, och sen om du inte vill ha repor rekommenderar jag verkligen invicible sheild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Jag hade personligen valt en HTC Desire istället, men det är bara för att jag gillar Andriod mer än iPhone OS. Men det är ju bara en smaksak. Men iPhone 4 har ju bättre skärm, den är snabbare, större internminne. Snabbare är den inte, men den har bättre skärm, snygg HD filmning och mer minne..Samt mer underhållning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.