Ibanez Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Jo iPhone 4 är snabbare, Apples A4 processor är snabbare än en SnapDragon, båda klockar på ungefär 1Ghz men eftersom iOS är mer låst och inte lika öppet som android så man kanske skulle kunna säga att processorn är anpassad efter OSet, skulle man testa med en A4 i en android som t.e.x Desire så skulle den faila, men om TS vill ha en mobil men den snabbaste processorn så är det Samsung Galaxy S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Köp en LG GD510 , som en iphone utan alla appar typ, kostar 1,1k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Köp en LG GD510 , som en iphone utan alla appar typ, kostar 1,1k. Är du dum i huvet? Jämför inte dedär telefonerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Köp en LG GD510 , som en iphone utan alla appar typ, kostar 1,1k.LG eller Samsung som mobiltelefon, skämtar du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 28 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Om du ska köpa en iPhone 4 kommer du få vänta ett bra tag, jag tror det är ca 5 veckor innan nästa leverans kommer in till sverige, och sen om du inte vill ha repor rekommenderar jag verkligen invicible sheild. Kul att höra någon som har den! =D Du ångrar inte ditt köp antar jag? ;D Är det märkbart bättre touch än i tidigare Iphone-modeller? Ja, leveranstiden är ju lite tråkig tyvärr.. men det är något man får ta ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Köp en LG GD510 , som en iphone utan alla appar typ, kostar 1,1k.LG eller Samsung som mobiltelefon, skämtar du eller? Inget fel på Samsung's nya telefoner, bara mer Apple fanboys idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Köp en LG GD510 , som en iphone utan alla appar typ, kostar 1,1k. LG eller Samsung som mobiltelefon, skämtar du eller? Inget fel på Samsung's nya telefoner, bara mer Apple fanboys idag. Och vad är meningen med att köpa en smartphone utan apps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Jag har haft min iPhone 4 i ungefär en vecka nu och har inte ångrat mig en sekund att jag köpte den. Det ända som stör mig är dock antenn problemet, det är inte så att mina samtal stängs av bara det att jag brukar förlora mitt 3G (här jättedåligt 3G hemma). Men det går ju att fixa med en bumpercase som man kan få gratis av apple om man köper mobilen innan 30 September. Om du har pengarna för det så tycker jag att du ska köpa den, folk gör det till en sån stor sak av att apple äntligen har fått ett problem i deras produkt och som att mobilen är helt oanvändbar. Btw, jag har halebop abonnemang och om du ska köpa det tycker jag du ska välja halebop hallå plus, om du köper den billigare versionen får du bara 500MB surf vilket inte är mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 (redigerat) IMO så är iphone och htc och androidskiten bara såna jävla skrytmobiler. Man behöver inte ha en mobil med 2000 funktioner. Det räcker som Dirtman sade; Att ringa någon eller ta emot samtal samt skicka/få sms. Man behöver inte ha youtube, facebook, spel-appar osv osv i sin mobil. Det har man en dator för. Nä, iphone och alla andra mobiler är bara för att skryta. Så snälla, kom ihåg att det är vad jag tycker, så börja inte flamea om att jag är dum i huvudet för det etc. :) Redigerat 28 Augusti 2010 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 (redigerat) IMO så är iphone och htc och androidskiten bara såna jävla skrytmobiler. Man behöver inte ha en mobil med 2000 funktioner. Det räcker som Dirtman sade; Att ringa någon eller ta emot samtal samt skicka/få sms. Man behöver inte ha youtube, facebook, spel-appar osv osv i sin mobil. Det har man en dator för. Nä, iphone och alla andra mobiler är bara för att skryta. Det är bara vad du tycker. Du använder datorn till det, andra använder telefonen. Du kanske lägger ner mer pengar på en dator och andra saker än dem, de lägger ner pengar på en telefon. Alla är och tycker är olika. ;) Redigerat 28 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Precis, men om alla är så jävla kåta i att ha en cool skrytmobil (som sjukt många, i princip alla senre kommer ha) så är det la bara att skaffa en iPad? En förvuxen iPhone i dator-edition typ. Alla och tycker olika? ;p menade du alla är och tycker olika? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Precis, men om alla är så jävla kåta i att ha en cool skrytmobil (som sjukt många, i princip alla senre kommer ha) så är det la bara att skaffa en iPad? En förvuxen iPhone i dator-edition typ. Men många upplever ju iPad som stor och klumpig, vilket jag kan förstå. En iPhone eller liknande är mycket mindre och smidigare. Alla och tycker olika? ;p menade du alla är och tycker olika? ;DJo, det menade jag. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.