Gäst final Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 jag har en undran angående filmredigeringsprogram, och vilka som passar bäst. jag har tre olika filmfiler som jag skulle vilja göra till ett ända filmklipp, vilket filmprogram passar då bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Det kan du göra med typ alla filmredigeringsprogram, men det går ju snabbt och enkelt med windows movie maker. Annars rekommenderar jag Sony Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Börja med Windows Movie Maker. När du insett hur begränsat det är, skaffa Sony Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 CyberLink PowerDirector är ett väldigt bra program enligt mig själv, enkelt att använda och har det mesta. Sedan körde jag camtasia studio för att filma skrivbordet och sedan göra det till en snygg tutorial video. (dock kör jag inget av programmen nu längre då jag inte har någon användning av de.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Sony vegas PRO 9.0 (Laglig nerladdning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Skippa vegas. Windows Movie Maker finns redan på din dator och är väldigt lätthanterligt vid det problemet du har. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 jag har en undran angående filmredigeringsprogram, och vilka som passar bäst. jag har tre olika filmfiler som jag skulle vilja göra till ett ända filmklipp, vilket filmprogram passar då bäst?windows movie maker duger gott. bara att importera in filerna när du kör programmet och lägga dom bredvid varandra på tidslinjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 bra men nu har jag problem med att när jag "publicerat" filmen stannar den efter ett tag och så blir det svart. vad gör man åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 (redigerat) Sony Vegas är helt klart bäst. http://www.sonycreativesoftware.com/download/link?id=4208.1 Produkt Nyckel: *borttaget* Redigerat 8 Oktober 2010 av Nafrali §3.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.