Simple Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 (redigerat) EDIT: Nej, förretsen, jag orkar inte. Redigerat 30 Augusti 2010 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Jag har sagt och berättat om att jag gillar henne. Men hon sa. Oj! Ja det visste jag inte. Jag vet inte vad jag ska säga. Men det gör inget vi kan ju vara kompisar! Det är modigt att du vågade fråga. Sedan fick man en tröst kram. Jag saknar henne. Det är problemet. Får la låta tiden ta bort smärtan. Kasta ägg på henne och köp en cola. Bästa reaktionen ever om du blir nobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Jag har sagt och berättat om att jag gillar henne. Men hon sa. Oj! Ja det visste jag inte. Jag vet inte vad jag ska säga. Men det gör inget vi kan ju vara kompisar! Det är modigt att du vågade fråga. Sedan fick man en tröst kram. Jag saknar henne. Det är problemet. Får la låta tiden ta bort smärtan. Kasta ägg på henne och köp en cola. Bästa reaktionen ever om du blir nobbad. Ludde har koll på läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Klart Säry, men om hon inte uppskattade äggen eller dylikt kan du säga vad du känner igen och få nobben igen, det är humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 30 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Jätte kul :( Ska inte fråga mer på fuska. Dom flesta är så himla oseriösa. :( Får söka hjälp på andra ställen. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Vadå oseriös? Här försöker man ge hjälp så stöter du bort mig. Dålig stil <_< MEN, om du får nobben första gången är det garanterat kört i cirka ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Vadå oseriös? Här försöker man ge hjälp så stöter du bort mig. Dålig stil <_< MEN, om du får nobben första gången är det garanterat kört i cirka ett år. Du är ju faktiskt oseriös. Och du som bad om hjälp, det är faktiskt inte alla som är oseriösa (det sa du nog), men dom flesta som har svarat här har gett seriösa svar, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Är inte oseriös någonstans lilla dam (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Jag kastar inte ägg på henne! Hon är ju schyst! Snackar ibland! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 (redigerat) Ragga upp henne ;) Redigerat 31 Augusti 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Nu när hon vet att du gillar henne kan du ju lägga på värsta supercharmen och ragga sönder henne i lugn och ro utan att det verkar konstigt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Får la köra några ragg repliker. Som denna XD Dina tänder är som stjärnor.... Gula och långt bort från varanndra. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.