RUUMPA Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 (redigerat) Ett spel som jag spelat för länge sedan och som kan vara kul när man har tråkigt. Pröva på spelet så får vi se vad ni själva tycker. Själv tycker jag det är ett underhållande spel. Länk: http://www.helicoptergame.net/ Man ska styra med musen och inte nå marken eller taket. Du kan skriva ner ditt rekord för skojs skull. Redigerat 30 Augusti 2010 av RUUMPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 (redigerat) Ett roligt tidsfördriv är det helt klart och mitt personliga rekord är förresten 4,072. Jag är för evigt mästare på spelet här på siten (kolla spelhörnan på min profil). :) Redigerat 30 Augusti 2010 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Herrejävlar vad svårt! Kraschar ju på första :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 3857 är mitt rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 956 första försöket. 2046 andra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.