5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Är intresserad att höra över hur du skulle fått ihop dessa 100.000 fm, eller dessa 3000 kr? Det känns inte så säkert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Jag tror knappast att dina föräldrar tillåter dig betala en person som du aldrig har träffat tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Jag tror knappast att dina föräldrar tillåter dig betala en person som du aldrig har träffat tidigare. Vad har mina föreldrar med saken att göra`?. Och varför skulle jag inte ha 3000 kr?, Om du inte tror det kan du ba lämna tråden för gott.. Pajjas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 (redigerat) Du vill alltså betala 3000 spänn till någon på fuska.se. Du kan nog få grymt mycket bättre saker för mindre pris någon annanstans. Och knappast att du ens kommer att betala. Rekommenderar en kille. Han har fuska.se har jag för mig, Hitsugaya var det. Vet ej om han är inne på fuska så mycket, men PM'a honom så får du nog nått schysst för iaf mindre än 3000kr. Tro mig, han är grym! Redigerat 4 September 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 På den här sidan så kan man göra olika sorters mallar från en psd http://psd2cssonline.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.