LOLOL Skrivet 31 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Men vafan, jag vill inte ta på deras pung! Jag anses vara en pervers skit som drar i killars penisar så fort jag blir anfallen! Och då kommer alla kalla mig "Pungdrags-tösen" eller liknande. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 ingen sa att du skulle dra en handtralla åt dem, SLÅ på pungen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Det är många självförsvar guider för kvinnor som handlar om att slå på pungen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 (redigerat) Låtsas att du är intresserad, när du är tillräckligt nära tar du ett grepp om pungen, kläm åt och och säg att om de fortsätter så sliter du bollarna av dem? ingen sa att du skulle dra en handtralla åt dem, SLÅ på pungen. Redigerat 31 Augusti 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 31 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Jo, en person sa att jag skulle ta ett grepp om pungen och klämma åt och hota med att slita bollarna av dom. :pinch: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Du vill inte slåss, du vill inte snacka med någon, du vågar inte säga till dem, vill du att vi ska komma och slå ner dem åt dig eller? :huh: Skaffa ett par nitarmband och slå dem på armen varje gång de tallar på dig då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Om du är rädd för att ta dem på pungen kan du ju bara sparka som många har sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Börjar tycka synd om dig.... :( Hoppas det löser sig. Förstår om det är obehagligt att slå på pungen kanske. Men gör det om det blir för mycket. Då menar jag i nödfall åtminstonde. Men du borde söka hjälp med det där. ;) Hatar killar som inte kan respektera tjejer :angry: :angry: :angry: Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 1 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Börjar tycka synd om dig.... :( Hoppas det löser sig. Förstår om det är obehagligt att slå på pungen kanske. Men gör det om det blir för mycket. Då menar jag i nödfall åtminstonde. Men du borde söka hjälp med det där. ;) Hatar killar som inte kan respektera tjejer :angry: :angry: :angry: Lycka till! Tack vad glad jag blir att du säger så. Men eftersom det inte finns nåt annat sätt får jag väl sparka dom på pungen. Men bara när ingen är i närheten, för jag vill ju inte få all uppmärksamhet liksom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Var inte rädd att ta i. risken är att du missar kulorna och du har oftast en chans på dig att sparka. Det måste göra ont även om du missar. Lycka till ocj hoppas det löser sig :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) Ge dom en rejäl jävla pungspark eller köp pepparsprej. Problem solved. "Män" som inte respekterar kvinnor borde fan få gå runt med krossade kulor. Redigerat 1 September 2010 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Du vill inte slåss, du vill inte snacka med någon, du vågar inte säga till dem, vill du att vi ska komma och slå ner dem åt dig eller? :huh: Skaffa ett par nitarmband och slå dem på armen varje gång de tallar på dig då. Du kommer bli en underbar förälder. Vad går du i för tattarklass, springer alla fram och tafsar? Sätt en björnfälla under tröjan så kommer de nog inte tafsa så mycket mer. Eller så kan du prata med föräldrar/klassföreståndare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg