Layton Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 GUNS N ROSES ÄGER PUNKT SLUT!!!! Fast visst man kan ha olika åsikter. Själv vet jag inte riktigt vilken favorit rocklåt jag har. Rock är min musikstil och jag lyssnar på nästan all rock förutom Hård Rock/ Heavy Metal och dansbandsrock. Blää. Och jag har aldrig varit speciellet förtjust i Punk, men det är definitivt bättre än Hård Rock: Iron Maiden, är väl hårdrock? Run to the Hills... Klassisk Rock: Bohemian Rhapsody, kanske. Queen. Metal: Fade To Black, Metallica Oseriöst: Kickapoo, Tenacious D. Punk: Bad Reputation, Joan Jett and the Blackhearts. Asså det finns massa genrer. Jag pallar inte mer. Jag gillar Rock N Roll med Led Zeppelin bästa Queenlåten är nog Good old Fashioned Lover Boy. Älskar Sweet Child of mine med Guns N Roses... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 dansbandsrock.Alltså, jag blev bara så nyfiken. Jag vill ha exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 dansbandsrock.Alltså, jag blev bara så nyfiken. Jag vill ha exempel. http://open.spotify.com/album/4vzUTwjVxRaN2L9Ofm5K7F B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 dansbandsrock. Alltså, jag blev bara så nyfiken. Jag vill ha exempel. http://open.spotify.com/album/4vzUTwjVxRaN2L9Ofm5K7F B) Black Ingvars räknas ju knappt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katharsis Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 (redigerat) Talking Heads Hela skivan, Remain In Light, är sublim och långt före sin tid. David Byrne är ett jävla geni. Redigerat 21 September 2010 av Katharsis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9di1lFeSTQ0...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9di1lFeSTQ0...feature=relatedMin bror på 10 bast gillar den där lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 (redigerat) Alternative : System of a Down - Toxicity Punkrock : Kicked In The Head - Breakdown Trash : Slayer - Raining Blood 60-tal : The Doors - The End Heavy metal : Iron maiden - 2 Minutes To Midnight Och en massa mer. Redigerat 22 September 2010 av SmeK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 jag är inte mycket för rock men jag gillar jazz helst klassisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 jag är inte mycket för rock men jag gillar jazz helst klassisk.Så det var därför du skrev i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katharsis Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 jag är inte mycket för rock men jag gillar jazz helst klassisk.Jazz är mycket fin musik. Någon här på forumet hade Charles Mingus som visningsbild, vars skivor jag inte uppmärksammat på evigheter men som jag blev påmind om just på grund av dennes avatar. The Black Saint and the Sinner Lady är vad som spelas just nu och det känns som om att hela medvetandet har trängts undan och blivit ersatt av någonting högre.. Vad musik egentligen handlar om, kort och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Det varierar sjukt mycket. Just nu är det Immigrant Song- Led Zeppelin Annars är All the young dudes- Mott the hoople en favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.