Poesi Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Just nu är det Radioheads "Black Star". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 http://open.spotify.com/track/5J503FmVXjvD6TBblcJeDB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Wolfmother - Sundial just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Dogs av Pink Floyd, Waiting on a Friend av Rolling Stones, Bridge Over Troubled Water av Simon & Garfunkel utan att ha tänkt över det mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Dogs av Pink Floyd, Waiting on a Friend av Rolling Stones, Bridge Over Troubled Water av Simon & Garfunkel utan att ha tänkt över det mycket Jag älskar dig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katharsis Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Dogs av Pink Floyd, Waiting on a Friend av Rolling Stones, Bridge Over Troubled Water av Simon & Garfunkel utan att ha tänkt över det mycket Jag älskar dig :o Den är grymt mäktig när den långsamt bygger upp stämningen och exploderar i slutet.. och inleder det överlägset bästa spåret på skivan, Pigs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Bästa rocken imo är ju AC/DC. :D Men jag lyssnar aldrig på rock men massa olika genrer av Metal. Trash Metal, Metalcore, Heavy Metal etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Bästa rocken imo är ju AC/DC. :D Men jag lyssnar aldrig på rock men massa olika genrer av Metal. Thrash Metal, Metalcore, Heavy Metal etc Hatar när folk stavar fel på det. Hur som helst skulle inte metal någonsin kommit att existera utan rock, så ta och plugga lite rockhistoria nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Bästa rocken imo är ju AC/DC. :D Men jag lyssnar aldrig på rock men massa olika genrer av Metal. Thrash Metal, Metalcore, Heavy Metal etc Hatar när folk stavar fel på det. Hur som helst skulle inte metal någonsin kommit att existera utan rock, så ta och plugga lite rockhistoria nu :) Jag sa ju aldrig att det var fel på rock. >.< Men jag vill inte lyssna på alla band jag tycker är bra för då hade min spellista varit ganska lång o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Bästa rocken imo är ju AC/DC. :D Men jag lyssnar aldrig på rock men massa olika genrer av Metal. Thrash Metal, Metalcore, Heavy Metal etc Hatar när folk stavar fel på det. Hur som helst skulle inte metal någonsin kommit att existera utan rock, så ta och plugga lite rockhistoria nu :) Jag sa ju aldrig att det var fel på rock. >.< Men jag vill inte lyssna på alla band jag tycker är bra för då hade min spellista varit ganska lång o.O Spellistor kan aldrig bli för långa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Bästa rocken imo är ju AC/DC. :D Men jag lyssnar aldrig på rock men massa olika genrer av Metal. Thrash Metal, Metalcore, Heavy Metal etc Hatar när folk stavar fel på det. Hur som helst skulle inte metal någonsin kommit att existera utan rock, så ta och plugga lite rockhistoria nu :) Jag sa ju aldrig att det var fel på rock. >.< Men jag vill inte lyssna på alla band jag tycker är bra för då hade min spellista varit ganska lång o.O Din spellista? Gör en med alla dina låtar och flera andra med olika genrer, duh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 dansbandsrock.Alltså, jag blev bara så nyfiken. Jag vill ha exempel. ´DEt är väl tråkiga rytmiska låtar med tjocka 60-åriga gubbar som sjunger så himla dåliga låtar och sedan tar de väl in nåt lättspelat gitarrsolo för att det ska hända något med låten... Pride and Joy, till exempel. Har varit med i guitar hero, men kommer inte ihåg vad bandet heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.