w4nkarN Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 (redigerat) Yo, letar efter en bra PvP server/battlegroup (Horde) Vill inte ha någon megastor som stormscale utan något mindre. EDIT: Kvittar om det är en horde eller ally server. Redigerat 5 September 2010 av NoXEEE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 darksorrow fosho, bra pvp guilds, battlegroupen är okej som horde, typ 50-50 mellan att alliance och horde vinner så atteeh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Darksorrow ligger väll i Rampage battlegroup? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 EDIT: Kvittar om det är en horde eller ally server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Darksorrow ligger väll i Rampage battlegroup?ja, rampage/saccage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Spelar på den nu, tar 15-20min att hitta random BG / Call to Arms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Spelar på den nu, tar 15-20min att hitta random BG / Call to ArmsFör mig tar det oftast 5-10 min, men sen om man spelar på natten tar det 15 min sådär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Frostmane ska vara bra har jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg