Distinction Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Det är inte runt mig dom är. Det är andra tjejer numera. Men tjejerna har börjat sparka dom i skrevet så nu är faran över, gudskelov! Nu har jag läst 2 trådar i rad om att tjejer i din klass ger pungspark. AJ! :o Om jag av någon anledning skulle träffa din klass. Så får jag vell visa RIKTIGT mycket respekt haha! Dito OnT: Ta bara dom upp mot väggen och skrik. " DRA ÅT HELVETE", skrik i så dom blir riktigt rädda, fungerade för mig när en pratkvarn kom och snacka som in i helvenne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Jaja, nu är dom i alla fall rädda för oss. Där fick dom små kräken. Jag höll på att slå sönder en femma p.g.a att han jäklades med oss. Nu är alla femmor rädda för mig. ^_^ Och du går i 7an? Kan säga dig, när jag gick i 9an så gillade inte någon mig. Jag råkade hamna med fel folk, då slutar det illa! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Jaja, nu är dom i alla fall rädda för oss. Där fick dom små kräken. Jag höll på att slå sönder en femma p.g.a att han jäklades med oss. Nu är alla femmor rädda för mig. ^_^ Och du går i 7an? Kan säga dig, när jag gick i 9an så gillade inte någon mig. Jag råkade hamna med fel folk, då slutar det illa! :/ Kan du ge oss ett livs historia :P? Seriöst asså :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 sjuorna i våran skola är skit små, de ser nästan ut som detta årets fyror på min gamla skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 sjuorna i våran skola är skit små, de ser nästan ut som detta årets fyror på min gamla skolaSom sagt, du blir väl längre?Annars kan man ju tycka att alla sjuor är midgets ändå... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 tyvärr jag är inte bra på engelska. Han sa: "Va? Det gör ingen skillnad." Jaja, nu är dom i alla fall rädda för oss. Där fick dom små kräken.Jag höll på att slå sönder en femma p.g.a att han jäklades med oss. Nu är alla femmor rädda för mig. ^_^Och du går i 7an? Kan säga dig, när jag gick i 9an så gillade inte någon mig.Jag råkade hamna med fel folk, då slutar det illa! :/ Jag går i åttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.