Doglovers Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 ibland känner jag mej som den fulaste människan i världen. jag har bl.a dålig hy, jag gör allt möjligt för att få den bättre, krämer, ångar upp ansiktet och klämmer ut med tops och massa annat. sen är min näsa krokig och bred också. om jag har smink så känner jag mig lite finare. jag har även väldigt lätt för att rodna (väldigt mke). men ibland tycker jag att jag ser bra ut ändå. men hur vet man egentligen om man är snygg eller ful ? kan någon komma med tips eller någonting som gör att man känner sej bättre ? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Du kan ladda upp en bild. Jag tror knappast någon här skulle tycka du var ful, eller ens lägga märke till om du har "dålig hy", eller "krokig näsa". Att rodna är bara gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Du är inne på helt fel forum om du vill ha hjälp med sånt här. Fuskas majoritet är 12-15 åriga pojkar som antagligen inte kan komma med några bra råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Du är inne på helt fel forum om du vill ha hjälp med sånt här. Fuskas majoritet är 12-15 åriga pojkar som antagligen inte kan komma med några bra råd. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 (redigerat) Jag höjer ensam forumets medelålder, räknas inte det? >:C EDIT: problemet är komplexen. Har någon annan sagt att du har en "ful krokig näsa"? Har någon klagat över att du rodnar? Att du har "dålig hy"? http://img441.imageshack.us/img441/980/1001264n.jpg Jag kan gå igenom vad som stör mig med mitt eget utseende ^, finnig, pormaskar, torra fläckar, självlockigt hår (bleh!) überrosa läppar (!) Det är dock ingen annan som någonsin pekat ut dessa, så.. varför bry sig. Redigerat 11 September 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Du är inne på helt fel forum om du vill ha hjälp med sånt här. Fuskas majoritet är 12-15 åriga pojkar och fishmaster, som antagligen inte kan komma med några bra råd. skaffa en bra självkänsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 "och fishmaster, som antagligen inte kan komma med några bra råd." Blir jag mobbad här eller? : D Aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 "och fishmaster, som antagligen kan komma med några bra råd." Blir jag mobbad här eller? : D Aja. nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Du kan ladda upp en bild. Jag tror knappast någon här skulle tycka du var ful, eller ens lägga märke till om du har "dålig hy", eller "krokig näsa". Att rodna är bara gulligt. Im whit ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 @fishmaster: självlockigt hår är fan kungligt. Jag uppskattade inte mitt heller först, men nu har jag lärt mig hur pass awesome det faktiskt är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Jag höjer ensam forumets medelålder, räknas inte det? >:C EDIT: problemet är komplexen. Har någon annan sagt att du har en "ful krokig näsa"? Har någon klagat över att du rodnar? Att du har "dålig hy"? http://img441.imageshack.us/img441/980/1001264n.jpg Jag kan gå igenom vad som stör mig med mitt eget utseende ^, finnig, pormaskar, torra fläckar, självlockigt hår (bleh!) überrosa läppar (!) Det är dock ingen annan som någonsin pekat ut dessa, så.. varför bry sig. Du liknar lite en av mina kompisar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Jag höjer ensam forumets medelålder, räknas inte det? >:C EDIT: problemet är komplexen. Har någon annan sagt att du har en "ful krokig näsa"? Har någon klagat över att du rodnar? Att du har "dålig hy"? http://img441.imageshack.us/img441/980/1001264n.jpg Jag kan gå igenom vad som stör mig med mitt eget utseende ^, finnig, pormaskar, torra fläckar, självlockigt hår (bleh!) überrosa läppar (!) Det är dock ingen annan som någonsin pekat ut dessa, så.. varför bry sig. Du liknar lite en av mina kompisar^^ en av mina med, tills han klippte sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.