RUUMPA Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Jag har tänkt på detta länge och nu kommer jag upp med idéen. Vill någon skapa ett diskussionsforum med mig? Kan handla om vad som helst, bara det blir aktivt och får in medlemmar. Jag kan tyvärr inte koda eller något sådant, så vi får börja med en gratishost. Någon intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Går du in på ett forum och frågar om folk vill starta ett mindre forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Suck, du frågar mig på msn och sen på ett annat forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Suck, du frågar mig på msn och sen på ett annat forum?Samma här. Först en hel hemsida, och sen ett Disskussionsforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Suck, du frågar mig på msn och sen på ett annat forum?Samma här. Först en hel hemsida, och sen ett Disskussionsforum. Han ville "starta ett forum" med mig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Kan ju egentligen vara intressant, men kommer antagligen inte slå igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 (redigerat) fable1 läser denna tråd! TROLL VARNING!!!! lolololol, jag fick en tillsägelse ;) Redigerat 19 September 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Jag har tänkt på detta länge och nu kommer jag upp med idéen. Vill någon skapa ett diskussionsforum med mig? Kan handla om vad som helst, bara det blir aktivt och får in medlemmar. Jag kan tyvärr inte koda eller något sådant, så vi får börja med en gratishost. Någon intresserad? Hej! Jag driver ett spelcommunity där man kan spela spel, tjäna poäng, skriva i forum och mycket mer. Om du är intresserad så får du gärna hjälpa till med sidan och får då givetvis en administratörsplats på sidan. Sidan är under ständig utveckling och är väldigt kul att jobba med. Skicka pm om det låter intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.