LOLOL Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) Jag har en tjej och en kille i min klass som är sjuka i huvet. Tjejen typ blir arg skitenkelt och hon typ sparkar en kille i pungen som var den ende som varit snäll mot henne. Alla tjejer bara "Hon är ju sjuk i huvet!" Det är hon faktiskt. Hon blev avstängd från sin förra skola för att hon låste in tre killar i ett förråd. Och hon skolka så mycket så hon var bara två lektioner på en hel termin i sin förra skola. Hon fick gå om sjuan i vår klass. ;) Osså killen. Han är rasist och spottar på golvet och svär jämt. Dessutom röker och snusar, och han kan aldrig hålla käft på lektionerna. T.o.m hans bästa kompis säger till honom ibland. Jag kan tyvärr inte beskriva hur jobbig han egentligen är. (Jag vet, de är inge speciellt att vara som han) Menmen, har ni nån knäpp, sjuk person i er klass? B) Redigerat 13 September 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Jag har en i min klass som är dum i huvudet, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 ja och vad är felet med det? Alla människor är olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Mm, finns en som har diabetes och är glutenallergiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Jag är skvatt galen. Totalt rubbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) En handikappad kille som jag brukar bli sjukt irriterad på. Redigerat 13 September 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Nej, går i gymnasiet och slipper alla idioter från grundskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 ja och vad är felet med det? Alla människor är olika. Felet är när det går ut över andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 ja och vad är felet med det? Alla människor är olika. Felet är när det går ut över andra. men palla bry sig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 ja och vad är felet med det? Alla människor är olika. Felet är när det går ut över andra. men palla bry sig då Hur kul tror du det var för killen som vart sparkad? eller dom som vart inlåsta? Ska dom palla bry sig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) ja och vad är felet med det? Alla människor är olika. Felet är när det går ut över andra. men palla bry sig då Hur kul tror du det var för killen som vart sparkad? eller dom som vart inlåsta? Ska dom palla bry sig eller? dom som blev inlåsta av en tjej tyckte jag vara ganska kul, men han som blev sparkad kanske var lite sjukt. Men troligen gjorde han ju något förre det hände Redigerat 13 September 2010 av kakmonstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 ja och vad är felet med det? Alla människor är olika. Felet är när det går ut över andra. men palla bry sig då Hur kul tror du det var för killen som vart sparkad? eller dom som vart inlåsta? Ska dom palla bry sig eller? dom som blev inlåsta av en tjej tyckte jag vara ganska kul, men han som blev sparkad kanske var lite sjukt. Men troligen gjorde han ju något förre det hände Visst som du sa är alla olika, och därför tycker alla kanske inte att det är lika kul som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.