Hoppa till innehåll

Sjuka Personer I Er Klass?


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

thequeen@ Hon vill väll bli bättre, jag håller faktiskt med radiohuvudet om att du säkert inte sjunger så jävla bra som du tror.

Varför inte? Bara för att jag har så himla bara självförtroende så behöver jag väl inte sjunga dåligt?

Förresten, jag har inte speciellt bra självförtoenede, det kanske ni tror, bara för att jag säger att jag sjunger bra. Ni har ju inte ens hört mig sjunga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag går i världens bästa klass, alla håller käften om man ber dom göra det.

Och vi alla hänger med och oftast är alla på lektionerna så det blir aldrig tråkigt.

 

Vi alla är med varandra, och vi alla är smågeeks som spelar wow typ, så det är aldrig grupper.

 

Dock är vi ju bara 14 i klassen (nej jag går inte i särklass, medelbetyget i vår klass är VG+)

Din klass är exakt som min :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

thequeen@ Hon vill väll bli bättre, jag håller faktiskt med radiohuvudet om att du säkert inte sjunger så jävla bra som du tror.

Varför inte? Bara för att jag har så himla bara självförtroende så behöver jag väl inte sjunga dåligt?

Förresten, jag har inte speciellt bra självförtoenede, det kanske ni tror, bara för att jag säger att jag sjunger bra. Ni har ju inte ens hört mig sjunga.

 

Men du verkar så eftersom att du bara kritiserar henne.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag har en tjej och en kille i min klass som är sjuka i huvet.

Tjejen typ blir arg skitenkelt och hon typ sparkar en kille i pungen som var den ende som varit snäll mot henne. Alla tjejer bara "Hon är ju sjuk i huvet!" Det är hon faktiskt. Hon blev avstängd från sin förra skola för att hon låste in tre killar i ett förråd. Och hon skolka så mycket så hon var bara två lektioner på en hel termin i sin förra skola. Hon fick gå om sjuan i vår klass.

!!! Hur kunnde en ensam tjej låsa in 3 killar i ett förråd? Lurade hon dom eller? Är riktigt glad att jag inte är i din klass! Känner inte för en pungspark! :o AJ! Ryser av bara tanken! :o

 

Hon har en VÄLDIGT udda personlighet säger jag bara. Hon har färgat håret och är så himla emo. Dock var hon och jag ganska bra kompisar i sjuan. Jag vet inte hur hon lyckades låsa in killarna dock :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en tjej och en kille i min klass som är sjuka i huvet.

Tjejen typ blir arg skitenkelt och hon typ sparkar en kille i pungen som var den ende som varit snäll mot henne. Alla tjejer bara "Hon är ju sjuk i huvet!" Det är hon faktiskt. Hon blev avstängd från sin förra skola för att hon låste in tre killar i ett förråd. Och hon skolka så mycket så hon var bara två lektioner på en hel termin i sin förra skola. Hon fick gå om sjuan i vår klass.

 

!!! Hur kunnde en ensam tjej låsa in 3 killar i ett förråd? Lurade hon dom eller? Är riktigt glad att jag inte är i din klass! Känner inte för en pungspark! :o AJ! Ryser av bara tanken! :o

 

Hon har en VÄLDIGT udda personlighet säger jag bara. Hon har färgat håret och är så himla emo. Dock var hon och jag ganska bra kompisar i sjuan. Jag vet inte hur hon lyckades låsa in killarna dock :o

 

Tack LOLOL, äntligen nån som tror mig.

Ni som fortfarande vill diskutera om jag sjunger bra eller dåligt kan ställa frågor i gb och pm.

Förresten, tjejen som jag stör mig så himla mycket på, en gång så var hon jättetaskig mot en kile i min klass och skrek "jag har fler vänner än du" (han är den mest populäraste i min klass) och han ba "nää, du har tyvärr inga vänner"

Sant synd och sorgligt, hon har inga vänner, det är synd om henne, verklgen, men det vår mig inte att tycka om henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är sknäpp och annorlunda, ingenting som någon stör sig på, jag röker inte, snusar inte, dricker inte, skriker inte, slåss inte. Stjäl kan jag väl erkänna att jag gör, men jag gör det så att ingen ser och jag gör det till och med så listigt så att någon annan får skulden! Jag är mer annorlunda på raster lite sjuk humor osv, men det är bara roligt, det är en till i min klass som är nästan som jag så det är inte så annorlunda ändå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...