Hoppa till innehåll

2 Frågor, Varför Är Cs Som Internet-fil?

HausboY

Rekommendera inlägg

Tja fuska! Jag har 2 frågor, den ena lyder.

1. Varför är Counter Strike 1.6 en Internet Fil på skriv bordet och överallt? :s

2. Varför brukar jag inte höra dem när jag o mina kompisar kör cs på Skype? när jag surfar eller är ''utanför'' CS så hör jag dem tydligt och bra. Men sen när vi kör CS brukar dem säga att min mic laggar och jag har inte dem så ofta, doms röst typ laggar ibland?

Jätte tacksam för svar!

Redigerat av HausboY
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ge oss en print-screen.

2. Din dator pallar inte att du använder mikrofonen och spelar CS samtidigt, brukar lagga då för dom flesta. (Det behöver inte vara din dator, kan vara Skype också.)

Tack att du hjälper,

1. tror att det är skypes fel, för att den pallar voiplay.

2.

namnlös.bmp

Redigerat av HausboY
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inga problem ;)

Men jag brukar inte använda Skype längre, det är bättre med VOIPlay och Ventrilo, använd någon av dem 2.

Ventrilo:

Använd version 2.1.4 dom flesta använder denna till sina servers, så den är "populärast". Jag tror det beror på att denna version är gratis. Länk: Här

Har du problem med att installera eller något liknade så kan du skriva i tråden.

Här har du en bra "host":

Hostname or IP: esas.mine.nu

Port number: 3784

OBS: Efter ett viss x antal gånger du har startat Ventrilo, så kommer dom vilja uppdatera till 2.3.0. Tacka naturligtvis nej åt denna fråga!

/ZnK

Redigerat av ZnK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

steammappen/steam/games hittar du ikonerna

varför inte?

Jag har ju nt ens en sån mapp :s

Inga problem ;)

Men jag brukar inte använda Skype längre, det är bättre med VOIPlay och Ventrilo, använd någon av dem 2.

Ventrilo:

Använd version 2.1.4 dom flesta använder denna till sina servers, så den är "populärast". Jag tror det beror på att denna version är gratis. Länk: Här

Har du problem med att installera eller något liknade så kan du skriva i tråden.

OBS: Efter ett viss x antal gånger du har startat Ventrilo, så kommer dom vilja uppdatera till 2.3.0. Tacka naturligtvis nej åt denna fråga!

/ZnK

Du är ju så j*vla schysst och hjälper till! Sånna som dig ser man inte varje dag ;)

Tack så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inga problem ;)

Ventrilo:

/ZnK

Du är ju så j*vla schysst och hjälper till! Sånna som dig ser man inte varje dag ;)

Tack så mycket!

Inga problem, glad att stå till tjänst! :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...