HausboY Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) Tja fuska! Jag har 2 frågor, den ena lyder. 1. Varför är Counter Strike 1.6 en Internet Fil på skriv bordet och överallt? :s 2. Varför brukar jag inte höra dem när jag o mina kompisar kör cs på Skype? när jag surfar eller är ''utanför'' CS så hör jag dem tydligt och bra. Men sen när vi kör CS brukar dem säga att min mic laggar och jag har inte dem så ofta, doms röst typ laggar ibland? Jätte tacksam för svar! Redigerat 13 September 2010 av HausboY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 1. Ge oss en print-screen. 2. Din dator pallar inte att du använder mikrofonen och spelar CS samtidigt, brukar lagga då för dom flesta. (Det behöver inte vara din dator, kan vara Skype också.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HausboY Skrivet 13 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) 1. Ge oss en print-screen. 2. Din dator pallar inte att du använder mikrofonen och spelar CS samtidigt, brukar lagga då för dom flesta. (Det behöver inte vara din dator, kan vara Skype också.) Tack att du hjälper, 1. tror att det är skypes fel, för att den pallar voiplay. 2. namnlös.bmp Redigerat 13 September 2010 av HausboY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Steam (valve alltså) har fixat så alla steam genvägar blir en Internetgenväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HausboY Skrivet 13 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Steam (valve alltså) har fixat så alla steam genvägar blir en Internetgenväg.Varför :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 steammappen/steam/games hittar du ikonerna varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) Inga problem ;) Men jag brukar inte använda Skype längre, det är bättre med VOIPlay och Ventrilo, använd någon av dem 2. Ventrilo: Använd version 2.1.4 dom flesta använder denna till sina servers, så den är "populärast". Jag tror det beror på att denna version är gratis. Länk: Här Har du problem med att installera eller något liknade så kan du skriva i tråden. Här har du en bra "host": Hostname or IP: esas.mine.nu Port number: 3784 OBS: Efter ett viss x antal gånger du har startat Ventrilo, så kommer dom vilja uppdatera till 2.3.0. Tacka naturligtvis nej åt denna fråga! /ZnK Redigerat 13 September 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HausboY Skrivet 14 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 steammappen/steam/games hittar du ikonerna varför inte? Jag har ju nt ens en sån mapp :s Inga problem ;) Men jag brukar inte använda Skype längre, det är bättre med VOIPlay och Ventrilo, använd någon av dem 2. Ventrilo: Använd version 2.1.4 dom flesta använder denna till sina servers, så den är "populärast". Jag tror det beror på att denna version är gratis. Länk: Här Har du problem med att installera eller något liknade så kan du skriva i tråden. Här har du en bra "host": Hostname or IP: esas.mine.nu Port number: 3784 OBS: Efter ett viss x antal gånger du har startat Ventrilo, så kommer dom vilja uppdatera till 2.3.0. Tacka naturligtvis nej åt denna fråga! /ZnK Du är ju så j*vla schysst och hjälper till! Sånna som dig ser man inte varje dag ;) Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Inga problem ;) Men jag brukar inte använda Skype längre, det är bättre med VOIPlay och Ventrilo, använd någon av dem 2. Ventrilo: Använd version 2.1.4 dom flesta använder denna till sina servers, så den är "populärast". Jag tror det beror på att denna version är gratis. Länk: Här Har du problem med att installera eller något liknade så kan du skriva i tråden. Här har du en bra "host": Hostname or IP: esas.mine.nu Port number: 3784 OBS: Efter ett viss x antal gånger du har startat Ventrilo, så kommer dom vilja uppdatera till 2.3.0. Tacka naturligtvis nej åt denna fråga! /ZnK Du är ju så j*vla schysst och hjälper till! Sånna som dig ser man inte varje dag ;) Tack så mycket! Inga problem, glad att stå till tjänst! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.