Hoppa till innehåll

Köp Inte Ps3


RUUMPA
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har tröttnat på PS3 konsolen. Haft den i ungefär 1 år och jag har alltid haft problem med den. Vi bytte Internetleverantör och då hade jag inte anslutning till Internet. Detta skedde för ungefär 1 månad sen. Och jag har haft allmänt problem med PS3:ans fläkt och den har inte kunnat läsa skivor man stoppat in i CD-läsaren. Helt otroligt. Man betalade över 4000 :- när konsolen var helt ny och att man ska ha dessa problem.

 

Köp verkligen inte en PS3:a, man ska nog hålla sig fast vid ett Nintendo Wii eller Xbox 360, men ingen PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har haft 2 ps3konsoller. Fick YLOD förut men jag fick en helt ny då jag hade förklarat vad som var felet (reklamationsrätten). Har aldrig haft problem med min ps3, sen så varför kunde du inte ansluta då. Du tänkte inte på att man kanske borde försöka ansluta till internet och sånt innan också då man bytt levenrantör. Du kanske hade någon WAP-kod under din router du måsta sk riva in.

 

Som sagt så har jag inte haft problem med min ps3, förutom YLOD men det fixade sony bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är ganska kul när folk säger "Köp inte 360, den får bara RROD. Köp Ps3 istället"

 

Men det verkar som Ps3 går sönder mer än 360.

Det är då inte sant.

 

Mitt Xbox har gått sönder 1 gång på 3,5 år, men det verkar som det har gått sönder fler gånger för er jämfört med mig.

 

Förresten, kan någon förklara vad YLoD är?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xbox 360 pajar så fort man tappar den men playstation3 tar det 3 gånger! Playstation har blu-ray det har inte Xbox!

Gratis internet i Playstation men inte i Xbox och dom som köper det är så jävla nördiga^^!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xbox 360 pajar så fort man tappar den men playstation3 tar det 3 gånger! Playstation har blu-ray det har inte Xbox!

Gratis internet i Playstation men inte i Xbox och dom som köper det är så jävla nördiga^^!

Ok, jag försöker inte starta ett fanboy-krig här.

Jag undrar bara vad YLoD är, eftersom jag inte orkar googla.

 

Xbox går inte sönder för det, Live kostar 400 per år och jag skiter fullständigt i Blu-Ray. Gå inte offtopic nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man ska välja på att antingen köpa Ps3 Xbox elr wii så ska man lätt ta Ps3

 

orsak:

Playstation3 och Xbox är i stort sett samma sak med vissa undantag, Ps3 har gratis online vilket xbox inte har, Xbox spel är lättare att hacka och fuska på.

Visst är Xbox billigare än Ps3 men man vinner i längden på att köpa Ps3 på grund av onlinekostnaderna med xbox

Vad gäller Wii, Onlinespelen är gratis men om man inte gillar klassiker som Mario och Zelda så spelar det ingen roll hur mycket online kostar då det blir så otroligt tråkigt på grund av den dåliga grafiken.

 

Tro mig, jag har alla tre konsolerna och Ps3:an är lätt den bästa.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är ganska kul när folk säger "Köp inte 360, den får bara RROD. Köp Ps3 istället"

 

Men det verkar som Ps3 går sönder mer än 360.

 

Det är då inte sant.

 

Mitt Xbox har gått sönder 1 gång på 3,5 år, men det verkar som det har gått sönder fler gånger för er jämfört med mig.

 

Förresten, kan någon förklara vad YLoD är?

 

Har haft min konsoll sedan 2006, några månader efter den kom ut. Den har gått sönder 1 gång.

 

Ylod: Yellow Light of death.

Om du vill veta mer, googla "ylod" så tar du först sökresultatet och går in där.

Såhär ser ylod ut iaf: http://www.youtube.com/watch?v=nSey_Vlbm1A

Redigerat av 2FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...