Hoppa till innehåll

Billigaste Varan!


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

Ett antal pizzor från den lokala pizzerian har man ju råkat glömma att betala.

Det grymmaste var när jag och en polare skulle dela en familje pizza för 134 spänn. Jag beställde, gick och satte mig ner och väntade (vi skulle ta med pizzorna). Sen efter ett tag när den nästan var färdig frågade Peter (Lokala pizzeria-ägarN) min kompis om vi hade betalat, vilket han givetvis trodde att jag hade gjort. Det hade jag inte, och jag kom inte på det förrän senare när vi satt och åt pizzan hemma hos honom.

Annars var det väl nån tre klubbor för en krona typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Pisswasser och dreamhacker trollar för de som inte redan har listat ut det. Då det är larm på grejerna där så skulle larmet ha tjutit som fan då man inte glömmer att ta betalt om man har tagit bort larmet.

Du är smart du :D hon larmade av den innan jag gick ju. annars äre när godiset på konsum är gammalt och kostar 29kr/kg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett antal pizzor från den lokala pizzerian har man ju råkat glömma att betala.

Det grymmaste var när jag och en polare skulle dela en familje pizza för 134 spänn. Jag beställde, gick och satte mig ner och väntade (vi skulle ta med pizzorna). Sen efter ett tag när den nästan var färdig frågade Peter (Lokala pizzeria-ägarN) min kompis om vi hade betalat, vilket han givetvis trodde att jag hade gjort. Det hade jag inte, och jag kom inte på det förrän senare när vi satt och åt pizzan hemma hos honom.

Annars var det väl nån tre klubbor för en krona typ.

Fan va gött >: D

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...