Skurken Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Ett antal pizzor från den lokala pizzerian har man ju råkat glömma att betala. Det grymmaste var när jag och en polare skulle dela en familje pizza för 134 spänn. Jag beställde, gick och satte mig ner och väntade (vi skulle ta med pizzorna). Sen efter ett tag när den nästan var färdig frågade Peter (Lokala pizzeria-ägarN) min kompis om vi hade betalat, vilket han givetvis trodde att jag hade gjort. Det hade jag inte, och jag kom inte på det förrän senare när vi satt och åt pizzan hemma hos honom. Annars var det väl nån tre klubbor för en krona typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Pisswasser och dreamhacker trollar för de som inte redan har listat ut det. Då det är larm på grejerna där så skulle larmet ha tjutit som fan då man inte glömmer att ta betalt om man har tagit bort larmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Supererbjudande nere hos mig! 5st MERdryck för 5kr, köpte för 50kr, jävlar vad gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 (redigerat) Typ 300g chips för 7,50kr eller 3 påsar tuggummi för 20kr (dom kostade 16kr st egentligen). Redigerat 2 November 2010 av MonkeyPants Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Pisswasser och dreamhacker trollar för de som inte redan har listat ut det. Då det är larm på grejerna där så skulle larmet ha tjutit som fan då man inte glömmer att ta betalt om man har tagit bort larmet. Du är smart du :D hon larmade av den innan jag gick ju. annars äre när godiset på konsum är gammalt och kostar 29kr/kg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Gammalt godis, 19 spänn kilot. Smakade inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Finns en anledning varför skiten kostar mindre.. det är ju gammalt, chansen att du får kräksjuka är stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Köpte dock inte ett kilo utan typ 4 hekto, slängde dock skiten efter första godisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Ett antal pizzor från den lokala pizzerian har man ju råkat glömma att betala. Det grymmaste var när jag och en polare skulle dela en familje pizza för 134 spänn. Jag beställde, gick och satte mig ner och väntade (vi skulle ta med pizzorna). Sen efter ett tag när den nästan var färdig frågade Peter (Lokala pizzeria-ägarN) min kompis om vi hade betalat, vilket han givetvis trodde att jag hade gjort. Det hade jag inte, och jag kom inte på det förrän senare när vi satt och åt pizzan hemma hos honom. Annars var det väl nån tre klubbor för en krona typ. Fan va gött >: D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.