Kuddie Skrivet 4 November 2010 Rapport Skrivet 4 November 2010 Blev skitsur för att min sparfil har raderats av någon anledning =/ . :/ Börja göra backups framöver då? Fan, min bas är skit ljus men ändå lyckades en spindel spawna :( *emocut* Btw. Är video kvalitén tillräckligt bra eller ska jag höja?
Batteryz Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Glitchade till mig lite diamond tools hehe...
Rammus Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Blev skitsur för att min sparfil har raderats av någon anledning =/ . :/ Börja göra backups framöver då? Fan, min bas är skit ljus men ändå lyckades en spindel spawna :( *emocut* Btw. Är video kvalitén tillräckligt bra eller ska jag höja? Den är perfekt! :)
Kuddie Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 @ZnK Det är bra det. Då håller jag det så =) Prenumerera så kommer ni få se bra videos i en snar framtid =D
Rammus Skrivet 6 November 2010 Rapport Skrivet 6 November 2010 @ZnK Det är bra det. Då håller jag det så =) Prenumerera så kommer ni få se bra videos i en snar framtid =D Gör som denna kille då: Han kör sina skämt, och förklara allt osv, skit roligt! Kommer bli tråkigt att bara kolla på när någon kör osv.
loopen Skrivet 6 November 2010 Rapport Skrivet 6 November 2010 Äre någon annan som har problem med minecraft?
Kuddie Skrivet 6 November 2010 Rapport Skrivet 6 November 2010 @ZnK Det är bra det. Då håller jag det så =) Prenumerera så kommer ni få se bra videos i en snar framtid =D Gör som denna kille då: Han kör sina skämt, och förklara allt osv, skit roligt! Kommer bli tråkigt att bara kolla på när någon kör osv. Jo jag vet. Astråkigt att titta på när någon bara spelar. Men jag låter nervös när jag pratar i micken även om jag inte är det :S
Nissebils Skrivet 6 November 2010 Författare Rapport Skrivet 6 November 2010 Äre någon annan som har problem med minecraft? Ja, min huvudsparning försvann :S Har kvar filen men den går inte att ladda i minecraft!
Afrokines Skrivet 6 November 2010 Rapport Skrivet 6 November 2010 Glitchade till mig lite diamond tools hehe...Tråkigt.
Rammus Skrivet 7 November 2010 Rapport Skrivet 7 November 2010 @ZnK Det är bra det. Då håller jag det så =) Prenumerera så kommer ni få se bra videos i en snar framtid =D Gör som denna kille då: Han kör sina skämt, och förklara allt osv, skit roligt! Kommer bli tråkigt att bara kolla på när någon kör osv. Jo jag vet. Astråkigt att titta på när någon bara spelar. Men jag låter nervös när jag pratar i micken även om jag inte är det :S Haha då får du hitta en annan lösning.OnT: Funderar på att köpa spelet, hehe.
Kuddie Skrivet 7 November 2010 Rapport Skrivet 7 November 2010 @ZnK Det är bra det. Då håller jag det så =) Prenumerera så kommer ni få se bra videos i en snar framtid =D Gör som denna kille då: Han kör sina skämt, och förklara allt osv, skit roligt! Kommer bli tråkigt att bara kolla på när någon kör osv. Jo jag vet. Astråkigt att titta på när någon bara spelar. Men jag låter nervös när jag pratar i micken även om jag inte är det :S Haha då får du hitta en annan lösning.OnT: Funderar på att köpa spelet, hehe. Gör det. Jag har 3 st 24/7 servrar som kommer upp inom kort.
Rekommendera inlägg