ImCasualGamer Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 (redigerat) Laddade ner texture paketet här: http://painterlypack.net/ Sen öppnade jag minecraft.jar i winrar och bara klistrade in texture filerna där. minecraft.jar ligger typ i appdata/.minecraft/bin. Redigerat 18 November 2010 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Lanade Minecraft på min server hela kvällen. Riktigt jävla kul att sätta ut typ 500 TNT xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Lanade Minecraft på min server hela kvällen. Riktigt jävla kul att sätta ut typ 500 TNT xD Det är najs det. Angående texture packs så undrade jag mer vad det är man ska lägga i mappen som heter just Texture Packs. Den man kan komma åt via en meny i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 (redigerat) Lanade Minecraft på min server hela kvällen. Riktigt jävla kul att sätta ut typ 500 TNT xD Det är najs det. Angående texture packs så undrade jag mer vad det är man ska lägga i mappen som heter just Texture Packs. Den man kan komma åt via en meny i spelet. Ingen aning, jag har inget i den... EDIT: Jag kollade runder lite, och man lägger in moddar där. Tror dom funkar via servern, men inte säker. Redigerat 20 November 2010 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Lanade Minecraft på min server hela kvällen. Riktigt jävla kul att sätta ut typ 500 TNT xD Det är najs det. Angående texture packs så undrade jag mer vad det är man ska lägga i mappen som heter just Texture Packs. Den man kan komma åt via en meny i spelet. http://www.youtube.com/watch?v=Q0-NHlCWxrU...feature=related Funkade utmärkt för mig iallafall. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Lanade Minecraft på min server hela kvällen. Riktigt jävla kul att sätta ut typ 500 TNT xD Det är najs det. Angående texture packs så undrade jag mer vad det är man ska lägga i mappen som heter just Texture Packs. Den man kan komma åt via en meny i spelet. Ja, sen måste du uppdatera minecraft.jar, beroende på om du har 16x16 64x64 mm på ditt texture pack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Skaffat Minecraft, jävligt kul. Men har en fråga. Går det på något sätt att få bort Bedrocks? Jag hade nämligen tänkt att göra ett stort hål i marken men har nu kommit till dessa, och kan inte hacka sönder dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Förut så kunde man hitta hål i bedrock, men Notch fixade det i Halloween-updaten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Så det går inte att förstöra de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Så det går inte att förstöra de?Nope. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Vafan, så om man vill ner till lavan får man chansa på att det inte finns bedrocks just där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Fast lavan börjar ju långt innan du kommer ner till bedrock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg