Hoppa till innehåll

Minecraft

Nissebils

Rekommendera inlägg

• Svar 512
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Lanade Minecraft på min server hela kvällen. Riktigt jävla kul att sätta ut typ 500 TNT xD

Det är najs det.

Angående texture packs så undrade jag mer vad det är man ska lägga i mappen som heter just Texture Packs. Den man kan komma åt via en meny i spelet.

Ingen aning, jag har inget i den...

EDIT: Jag kollade runder lite, och man lägger in moddar där. Tror dom funkar via servern, men inte säker.

Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lanade Minecraft på min server hela kvällen. Riktigt jävla kul att sätta ut typ 500 TNT xD

Det är najs det.

Angående texture packs så undrade jag mer vad det är man ska lägga i mappen som heter just Texture Packs. Den man kan komma åt via en meny i spelet.

http://www.youtube.com/watch?v=Q0-NHlCWxrU...feature=related Funkade utmärkt för mig iallafall. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är najs det.

Ja, sen måste du uppdatera minecraft.jar, beroende på om du har 16x16 64x64 mm på ditt texture pack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...