FreakyStyley Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) Ny uppdatering idag! Saker jag har märkt:Får med färgat ull.Nya trädsorter! (Björk och tall)Mindre grisar! :DSocker! (Lägg en reed i en craftingruta.)Saker från blommor (Lägg en blomma i en craftingruta, värka fungera som dyes.)Skeletons droppar bones! Redigerat 13 Januari 2011 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) Bläckfiskar har lagts till också. Ganska coolt faktiskt. :) Redigerat 13 Januari 2011 av Entropia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Har kommit en ny ore har jag hört också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Vad har man Inc sack till?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Vad har man Inc sack till??Färga wool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Vad har man Inc sack till??Vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Tycker nya updaten är ba skit, nya saker som man inte behöver, och så funkar inte scripts... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Vad är det?Man får dom när man dödar bläckfiskar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Man får dom när man dödar bläckfiskarOk, då vet jag:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) SPOILER! läs inte om du vill hitta nya saker själv!! Alla nya saker i patchen: * Note Blocks (right click to tune, trigger to play) * 15 wool dyes * A new water dwelling mob (Octopus) * New tree types (Birch, Pine) * Reeds magically turned into sugar canes. They still make paper. * A bunch of new crafting recipes * One secret useful block (Dispenser) * One secret pretty block (Sandstone block) * Cake * Sugar - Crafted from Sugar Cane * Default furnaces given new look * Bones added on drops (possibly only skeletons) * Bones can be crafted into Bonemeal. * New gray, light gray, and black sheep. Drop correspondingly colored wool. * Tools made out of stone are more durable. Bugfixes: * Paintings work in multiplayer * Disconnecting while riding no longer keeps the player in the world * A bunch more state is properly synched in multiplayer * Fixed colors going weird on PowerPC * Fixed a horrible chunk reload loop in singleplayer * Fixed most lighting bugs in newly generated SMP maps * Falling sand behaves better in SMP * Fixed a few crash on load level bugs * Jack-O-Lantern now has correct tooltip. Redigerat 13 Januari 2011 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Nya uppdateringen var fin men nu måste jag bara posta denhär otroliga pappersgubben min lillebror skrev ut och vek ihop :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Tycker nya updaten är ba skit, nya saker som man inte behöver, och så funkar inte scripts...Scripts kommer ju funka senare, förvänta dig inte att allt funkar efter en "update". Vad som är nytt i 1.2: http://notch.tumblr.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg