Xagez Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 (redigerat) Så återupplivar vi tråden med en grym video för er som inte redan sett den :) Redigerat 18 Januari 2011 av Xagez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Hur orkar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Det var exakt det där jag förutspådde skulle hända direkt jag hörde om de jävla notblocken. :/ Att folk orkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Fast ganska nice ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 19 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Det är najs som fan att det finns nån som orkar, så att vi kan sitta och ojja oss över det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Har precis dragit upp en Lan server. Skicka ett Pm om ni vill vara med, så får ni hamachi ipn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 (redigerat) Kolla PM Viruz256 ;) Redigerat 20 Januari 2011 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) Haha, var i en lava sjö och skulle kolla om det var lava två block ner. Grävde på något random ställe och bam, hittar en åder på 4 diamond. :D EDIT: Dom har visst ändrat så att man får 6 blue dye av dom där nya blocken. Redigerat 21 Januari 2011 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 kör typ deathrun med en kompis på hans server, svårt som satan kan jag säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Haha, var i en lava sjö och skulle kolla om det var lava två block ner. Grävde på något random ställe och bam, hittar en åder på 4 diamond. :D EDIT: Dom har visst ändrat så att man får 6 blue dye av dom där nya blocken.OFT:Fan villken röta :)OT: Själv kör jag på en bygg server :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Har ni sett buggen på deras hemsida? "So far 0 people have registered and 0 people bought the game." :D Annars så spelar jag escapecraft v2 efter att ha sett yogcast snubbarna spela lite på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 (redigerat) Om man köper spelet i beta som det är nu, får man inte med framtida "DLC" eller vad man nu än skulle få gratis om man köpte alphan? Tycker det är rätt dåligt, var ju precis innan jul och jag visste inte om jag skulle få spelet eller inte, så då kunde jag inte köpa det till mig själv.. Minecraft-dokumentär kommer snart: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110123...ntar-i-februari Redigerat 23 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg