KeeperofMee Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Min Favorit sparing Försvann vid updaten till 1.2_2.1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Min Favorit sparing Försvann vid updaten till 1.2_2.1 Konstig update =D Min heter 1.2.1_01 och alla mina sparningar finns kvar. Men fan folk måste lära sig att göra backups -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Uhhh wtf?! Har samlat massor av iron och samlar fortfarande men det dyker inte upp i min inventory! :wacko: :glare: Och ja, jag har nog med plats i min inventory... JÄVLA UPDATE!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Min Favorit sparing Försvann vid updaten till 1.2_2.1 Konstig update =D Min heter 1.2.1_01 och alla mina sparningar finns kvar. Men fan folk måste lära sig att göra backups -.- Min sparning försvann, men filen är kvar, den bara inte laddas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Hittade 30 iron och 8 diamond i en grotta. Fyfan vilket fynd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 (redigerat) Nån mer än jag som finner Redstone mycket intressant? http://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits är väldigt användbar. Redigerat 13 November 2010 av MisterX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Nån mer än jag som finner Redstone mycket intressant? http://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits är väldigt användbar. Det skulle vara kul att göra något avancerat med redstone, men jag är alldeles för lat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Uhhh wtf?! Har samlat massor av iron och samlar fortfarande men det dyker inte upp i min inventory! :wacko: :glare: Och ja, jag har nog med plats i min inventory... JÄVLA UPDATE!! då använder du en wooden pickaxe? använd sten eller bättre pickaxe så får du iron ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Jag använde en stone pickaxe, det där har jag redan lärt mig. >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Har precis byggt en Boativater, och ska nu börja branch minea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Byggde min bas på en flygande ö. Blev tillslut såhär: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Finns det nåt enkelt sätt att lägga till texture packs, eller? Det står att man ska lägga dem i mappen som ju heter Texture Packs, men vad exakt är det man ska lägga där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg