Jolt Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Upptäckte det precis. Ny fråga. Om jag lägger saker i chests, finns de kvar om jag dör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Japp. Det är det man har kistor till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Jolt: Skaffade också Minecraft för ett tag sen, skit kul spel. Jag följer denna grabb på YouTube, och han underlättade det verkligen för mig: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Minecraft Server hej testa min server... gör bara som det står på min sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Din hemsida funkar inte... Kan du inte bara pm:a ip istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 (redigerat) ok... jag kan pma ip men då måste jag skriva här hur man ska göra här. 1 ta hem hamachi Unmanaged 2 gå med i mitt nätverk "Minecraft Lol" med lösen "serverlol" 3 om alla är blockade(Röd prick ej grön) följ denna tutorial utlagd av mig 4 Skicka pm om du vill ha ip 5 jag lägger till på whitelist 6 Spela! Redigerat 23 November 2010 av KeeperofMee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Yaay hittade precis två diamanter =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Någon som vet en bra survival server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Finns det något sätt att göra kanaler? Försökte tidigare idag men det blev ju en massa strömmar om man använder hink. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Finns det något sätt att göra kanaler? Försökte tidigare idag men det blev ju en massa strömmar om man använder hink.Du kan inte göra vatten vars k-värde är 0 om du inte använder flera vattenblock. Annars blir det stömmar som du beskriver det som. Om du inte kan matte så bra så betyder det ingen lutning ifall k-värdet är 0. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Finns det något sätt att göra kanaler? Försökte tidigare idag men det blev ju en massa strömmar om man använder hink.X=Jord, sten o.s.v.V=vatten XVXVXV VXVXVX XVXVXV VXVXVX Och sen tar du bara bort jorden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Okej. Men det här med Cartographer, hur ska jag använda den här kartan, förstår liksom inte. Det är guld och diamant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg