ZeRoZ Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Hehe stackare behöva höra skeletten :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Ny värld, hittade 5 diamanter i första grottan. Redigerat 7 December 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Ny värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan. Fan vad nice. Själv så höll jag på i min branchmine . När jag stötte på lava så började jag mina helt random uppåt för att kunna göra lavan till obsidian. Och självklart så hittar man diamond =) Helt random. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Det såg ju lätt ut. Andra förslag? Bygg en Cpu, programerar Minecraft på den, och sen bygg en Cpu i den xD Jag hittade en grotta som var så stor att där var 2 mob spawners i den :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Ny värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan.Hur hittar man diameter i Minecraft egentligen? Diamanter vet jag, men diameter... Är det någon sorts grej i någon ny update? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Ny värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan.Hur hittar man diameter i Minecraft egentligen? Diamanter vet jag, men diameter... Är det någon sorts grej i någon ny update? ja. Har precis börjat spela och jag måste säga att det är faktiskt ganska roligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Ny värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan.Hur hittar man diameter i Minecraft egentligen? Diamanter vet jag, men diameter... Är det någon sorts grej i någon ny update? Fuck u 12-åring. Ett stavfel och du börjar direkt...pajas. OnT: Spelar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 (redigerat) Ny värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan.Hur hittar man diameter i Minecraft egentligen? Diamanter vet jag, men diameter... Är det någon sorts grej i någon ny update? OFC: Fan va ochill kom igen du fattar väl ändå vad znk menar. OT: Funderar på att försöka att bygga en dator men det är nog svårt. Redigerat 7 December 2010 av ZeRoZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Ny värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan. Hur hittar man diameter i Minecraft egentligen? Diamanter vet jag, men diameter... Är det någon sorts grej i någon ny update? OT: Funderar på att försöka att bygga en dator men det är nog svårt. Tja, kan du din digitalteknik, och datorteknik, så ska det nog gå hyffsat enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Ny värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan. Hur hittar man diameter i Minecraft egentligen? Diamanter vet jag, men diameter... Är det någon sorts grej i någon ny update? OT: Funderar på att försöka att bygga en dator men det är nog svårt. Tja, kan du din digitalteknik, och datorteknik, så ska det nog gå hyffsat enkelt. Nja kanske går på det projektet annars ska jag göra ett lava hav :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Ny värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan. Hur hittar man diameter i Minecraft egentligen? Diamanter vet jag, men diameter... Är det någon sorts grej i någon ny update? Fuck u 12-åring. Ett stavfel och du börjar direkt...pajas. Det var inget stavfel, dumbass... OnT: Ska återuppliva min själ med lite Minecraft nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Ny värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan. Hur hittar man diameter i Minecraft egentligen? Diamanter vet jag, men diameter... Är det någon sorts grej i någon ny update? Fuck u 12-åring. Ett stavfel och du börjar direkt...pajas. OnT: Spelar inte. u mad? ONT: Bara mitt MC som crashar när jag spelar multi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg