Rammus Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 trololololo?? Edit: Kanske missupfattade men undrar du vad som är kefft eller vad ordet keff innebär? -.-Undrar vad du gaggar om, förstår inte. ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 Känns som att jag spenderade timmar i en grotta. Hittade 20+ iron, 52 redstone, 2 diamond, 10+ guld med mera. Jag hade en diamond spade och hacka. Dog i lava som jag inte ens tog i. Sa "Fan." och stängde av Minecraft. Sånt är livet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Känns som att jag spenderade timmar i en grotta.Hittade 20+ iron, 52 redstone, 2 diamond, 10+ guld med mera.Jag hade en diamond spade och hacka.Dog i lava som jag inte ens tog i.Sa "Fan." och stängde av Minecraft. Sånt är livetDet där är ju ingenting..Jag spenderade en halvtimma i en grotta + lite random mining. Hittade typ 2 stacks med iron, massa redstone och diamonds.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Det där är ju ingenting..Jag spenderade en halvtimma i en grotta + lite random mining. Hittade typ 2 stacks med iron, massa redstone och diamonds..Han sa ju att han dog efteråt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Han sa ju att han dog efteråt.Ja, men syftade mest på att "känns som jag har spenderat timmar" eller vad det stod. Det kan knappast ta lång tid att hitta så lite. Lavan är det som händer.. 24/7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Ja, men syftade mest på att "känns som jag har spenderat timmar" eller vad det stod. Det kan knappast ta lång tid att hitta så lite. Lavan är det som händer.. 24/7Beror på faktiskt hur aktiv du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Det kom grotta, på grotta, på grotta, på grotta, på grotta. Kändes som om det fortsatt i all oändlighet, när en tog slut kom två nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Hittade världens mest awesome mod! :D Biome Terrain!!! Du kan ändra hur dina världar ska vara uppbyggda helt och hållet! Länkar här! ;) Om du vill använda och ha mina inställningar (som innehåller träsk, alla ores går upp till layer 64, diamond e lika vanligt som guld, flygande öar med caves, mm...) så skicka ett pm ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valtteri Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 holy, holy ,holy,holy crap, jag hittade en rare dungeon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@ det är en dungeon fylld med diamonds och gold blocks på väggarna, han inte få en bild, vart för chockad! och sen car det inget bra i chests, bara typ lite buckets:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 holy, holy ,holy,holy crap, jag hittade en rare dungeon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@det är en dungeon fylld med diamonds och gold blocks på väggarna, han inte få en bild, vart för chockad! och sen car det inget bra i chests, bara typ lite buckets:)Nej, något sådant finns det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Hittade världens mest awesome mod! :DBiome Terrain!!! Du kan ändra hur dina världar ska vara uppbyggda helt och hållet!Länkar här! ;)Om du vill använda och ha mina inställningar (som innehåller träsk, alla ores går upp till layer 64, diamond e lika vanligt som guld, flygande öar med caves, mm...) så skicka ett pm ;)Fattar du inte att det är utmaningen som gör det kul? Bara tråkigt ifall sällsynta ores inte längre är sällsynta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Fattar du inte att det är utmaningen som gör det kul? Bara tråkigt ifall sällsynta ores inte längre är sällsynta.Jo jag fattar...Eftersom att de e massa flygande öar så går ores högre upp, diamond hade frequency 1 förut men jag ändrade till 5 som e gold och de e knappt nån skillnad, fattar inte vad du snackar om... inte längre sällsynta? Trodde gold var sällsynt...Iron har 20 och även det kan vara smått sällsynt... + Vissa vill inte alls ha utmaning eftersom de kör på peaceful (fast det suger enligt mej...) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg