Gäst Golden Star Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 hur skriver man vigtika meddelanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 (redigerat) Det e bara admin och modarna som kan göra det. Redigerat 13 Maj 2004 av Ruffy^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 (redigerat) Det är bara Admin och moderatorena som kan det. Eller om dom ser något som är viktigt så gör dom så. edit. Jag hittade inte rätt ord men jag hoppas att du förstår vad jag menar. edit2. Admin tyckte antagligen att hans ( b ) guide var så bra att han bestämde sig för att sätta den som viktigt meddelande Redigerat 13 Maj 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 (redigerat) menar du PM ?nej, jag menar t.ex. dem finns högstupp på forumet! :rolleyes: EDIT:men jag har sett att t.ex b också har gjort så! Redigerat 13 Maj 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 B har gjort en tråd,Admin/mod har flyttat upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 k3ng4 har också gjort en viktig som dom klistrade upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 I Zonen kan Jag, Knux, Fuzz och Omega (ikl. moddarna) Göra viktiga medlenaden I Photoshop Team kan Iaf Tobbis och kanske nån till(plus moddarna) göra VM I Sonic Klubben kan Jag, Fuzz, Knux och Ytterman(det är väl den ända Modden som är intreserad av Sonic) göra VM. Så vi kan med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 I Zonen kan Jag, Knux, Fuzz och Omega (ikl. moddarna) Göra viktiga medlenaden I Photoshop Team kan Iaf Tobbis och kanske nån till(plus moddarna) göra VM I Sonic Klubben kan Jag, Fuzz, Knux och Ytterman(det är väl den ända Modden som är intreserad av Sonic) göra VM. Så vi kan med det e bra! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 dom klisstrar väll den om dom tycker att den e viktig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 om admin tycker det är viktigt så är den viktigt och klistras upp dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det heter lägga upp. Inte klistra förseten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 kan inte moderatorarnhe göra det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.