DonaldDuck Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Kolla! Det är martin l som håller på. Jag pratar med han i Skype® Ehm, först måste jag skäppa loss mitt CoD-sinne lite snabbt;LOL COMMANDONUB LLOLOLOLOLOLOLO Och annars, du kör MW2 maxat utan lag, vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 (redigerat) Kolla! Det är martin l som håller på. Jag pratar med han i Skype® Ehm, först måste jag skäppa loss mitt CoD-sinne lite snabbt;LOL COMMANDONUB LLOLOLOLOLOLOLO Och annars, du kör MW2 maxat utan lag, vad är problemet? Ibörjan är det väl skapligt, men efter 2-6 minuter laggar det -.-Ska önska mig en kylgrejs på julafton. Eller kanske ska jag göra nå skit på slöjden med inbyggda dator fläktar? Redigerat 19 September 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Kolla! Det är martin l som håller på. Jag pratar med han i Skype® Ehm, först måste jag skäppa loss mitt CoD-sinne lite snabbt; LOL COMMANDONUB LLOLOLOLOLOLOLO Och annars, du kör MW2 maxat utan lag, vad är problemet? Ibörjan är det väl skapligt, men efter 2-6 minuter laggar det -.-Ska önska mig en kylgrejs på julafton. Eller kanske ska jag göra nå skit på slöjden med inbyggda dator fläktar? gl hf med att bygga en på slöjden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.